افتتاح سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کتاب در تبریز

پاشایی: سرانه کتاب در مدارس آذربایجان شرقی از ۹ جلد به ۱۱ جلد افزایش یافته است

تبریز (پانا) - سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کتاب در آستانه چهلمین بهار انقلاب با حضور مدیران کل آموزش وپرورش و کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سالن شهید بهشتی در پردیس دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا( س)افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: سرانه کتاب در مدارس آذربایجان شرقی از ۹ جلد به ۱۱ جلد افزایش یافته است

جعفر پاشایی گفت: "در طول پنج ساله گذشته سرانه کتاب در مدارس از ۹ جلد به ۱۱ جلد افزایش یافته است و این مهم ترین دستاوردهای حوزه تعلیم وتربیت در بخش کتاب و کتاب خوانی دراستان می باشد".

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: "نمایشگاه های مختلفی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف بویژه در حوزه دانش آموزی در سطح استان درحال برگزاری است".

وی اشاره کرد: "همزمان با هدف تجهیز کردن کلاس های درسی مدارس به کتابخانه با در نظر گرفتن کتابهای مورد نیازدانش آموزان1200کلاس مجهز به کتابخانه شده است".

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: "برای توسعه کتاب ،کتاب خوانی و بالا بردن سرانه کتاب در بین دانش آموزان نمایشگاه های مختلفی در سطح استان به ویژه در مدارس استان در حال اجرا می باشد".

پاشایی تصریح کرد: "اجرای این نمایشگاه ها پیش درآمدی برای برگزاری نمایشگاه های دانش آموزی در سطح استان است".

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت :"همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر کشور ، در 24 منطقه استان و نواحی پنجگانه تبریز برگزار شده است".

پاشایی افزود: "هدف از این نمایشگاه پرداختن به پژوهش های دانش آموزی و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در میان نوجوانان و جوانان و دانش آموزان می باشد".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار