«شب موسیقی» برای نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر

تهران (پانا) - رضا مهدوی مجری کارشناس «شب موسیقی» امشب میزبان داوران نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۹۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
«شب موسیقی» برای نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، به مناسبت نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر که عصر دیروز (شنبه ششم بهمن) در مرکز همایش‌های موسیقی صداوسیما برگزار شد، برنامه امشب «شب موسیقی» با حضور افشین علا، حمید رضا نوربخش و دکتر مریم جلالی از داوران این جشنواره به بررسی این موضوع اختصاص دارد.
همچنین در بخش گزارش برنامه امشب، با حسین پرنیا یکی از داوران بخش رقابتی نخستین جشنواره ملی نماهنگ، سعید اردیانی آهنگساز و احمد رضا ضابطی یکی از داوران بخش رقابتی جشنواره گفتگو شده است.
نماهنگ یا کلیپ، گونه‌ای از تلفیق موسیقی و تصویر است که برای انتقال پیام به مخاطب بسیار کاربردی و پرطرفدار است و این روزها به شدت در حال تولید و پخش از رسانه‌های مختلف از جمله تلویزیون می‌باشد؛ درآیتم«چهل سالگی» امشب «شب موسیقی» تاریخچه‌ای از تولید نماهنگ به مخاطبان ارائه می‌شود.
آثار نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر با موضوعات وحدت ملی، تصویر حضور مردم در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی، استعمار نوین، تهاجم و نفوذ، مقاوت و فردای انقلاب مورد ارزیابی قرار گرفته است که نزدیک به ۱۰۳۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره راه یافته است که ۱۵۰ اثر منتخب شده و از بین این آثار ۴۰ اثر برگزیده شده است.
«شب موسیقی»یکی از برنامه‌های «شب‌های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب‌ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار