کارگاه آموزشی جلوگیری ازتقلب علمی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

اصفهان (پانا) - مدیر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه کاشان، از برگزاری کارگاه و همایش جلوگیری از تقلب علمی در این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی جلوگیری ازتقلب علمی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

دکتر قاسم شفیعی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تاکید معاون حقوقی و امورمجلس وزارت علوم در پنجمین نشست مدیران حقوقی مؤسسات و دانشگاه های آموزش عالی ذکر کرد و افزود: در این همایش، چالش های قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی وظایفی برای وزارت علوم و دانشگاه ها تعریف شده است، خاطر نشان کرد: این همایش با حضور دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی سطح منطقه اوایل سال آینده در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

دکتر شفیعی نقش استادان را برای مقابله با این پدیده حایز اهمیت دانست و افزود: استاد دانشگاه باید یک انسان پرورش دهد و نه فقط یک دانشجو.

پنجمین همایش مدیران حقوقی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، به منظور تبیین و همفکری درباره اجرای قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی با حضور حدود 100 نفر از مدیران حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه های کشور بیستم دی ماه سال جاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار