عوامل آتش نشانی مانع از خودکشی دختر مهابادی شدند

ارومیه(پانا)- مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ماموران این سازمان با امدادرسانی به موقع از خودکشی یک دختر 18 ساله در این شهر جلوگیری کردند.

کد مطلب: ۸۸۹۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
عوامل آتش نشانی مانع از خودکشی دختر مهابادی شدند

عوامل آتش نشانی پس از اطلاع از اینکه این دختر جوان قصد داشت خود را از طبقه اول آپارتمان محل سکونت خود واقع در منطقه «موکریان» به پایین پرتاب کند، بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این فرد که در حالت غیرطبیعی روحی قرار داشت با صحبت های یکی از عوامل باتجربه آتش نشانی و اورژانس از انجام این کار منصرف شد.

احمدی اضافه کرد: این شخص علت انجام این کار را طلاق پدر و مادر و یاس و ناامیدی خود از ادامه زندگی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: این دومین مورد اقدام به خودکشی در این شهرستان است که توسط عوامل این سازمان با روش های خاص دعوت به آرامش کنترل می شود.

احمدی به شهروندان توصیه کرد که در مواقع بروز چنین حوادثی از ازدحام در محل حادثه پرهیز کنند تا ماموران امداد و نجات در انجام وظیفه و کمک به این افراد با مشکل مواجه نشوند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.


این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 470 مورد ماموریت امداد و نجات انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار