معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی :دستگاه های برتر در معرفی دستاوردهای انقلاب معرفی و تقدیر می شوند

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، که در جلسه کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: سه دستگاه برتر استان به عنوان دستگاه های پرتلاش و جدی در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی و از مسئولان آنها تقدیر خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی :دستگاه های برتر در معرفی دستاوردهای انقلاب معرفی و تقدیر می شوند

سید مجتبی علوی مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: جوانان و نوجوانان ، آینده سازان نظام هستند که باید توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش برای این نسل تشریح و تبیین شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، گفت: زمانی وظیفه خود را به درستی در قبال امام و شهدا و نظام انجام داده ایم که بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به درستی برای نسل های بعدی معرفی کنیم.


مهندس علوی مقدم ، ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با حضور در نمایشگاه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بیان دستاوردها پرداخته و نقش نظام و انقلاب را برجسته کنند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، بیان کرد: حضور علما، جوانان، پزشکان، معلمان و سایر اقشار که در ۴۰ سال گذشته نقش و جایگاهی مهم داشته و در نظام پایداری و استقامت کرده اند باید در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته شود.


علوی مقدم، تصریح کرد: با بیان توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب و نظام در چهار دهه گذشته به دشمن ثابت خواهیم کرد نه تنها ۴۰ سالگی انقلاب مان را جشن می گیریم که با پشتیبانی مردم و مسئولان پرچم نظام را به صاحب اصلی آن خواهیم سپرد.


رئیس کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: از آنجا که دشمن با تلاش و جدیت با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت ها برای ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب وارد میدان شده ، انتظار می رود دستگاه های اجرایی نیز از تمام ظرفیت های خود برای ارایه توانمندی ها و دستاوردهای چهل ساله استفاده کنند.


علوی مقدم، اظهار داشت: موضوعات مربوط به امنیت نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه مجموعه نیروی انتظامی قرار داشته و از این حیث نگرانی وجود نخواهد داشت.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، به برخی تنگناها و محدودیت های مالی و اعتباری دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: از لحاظ مالی اکنون در شرایط مناسبی قرار نداریم ؛ لذا متولیان امر باید با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود کار را به پیش برده و به بهترین نحو در نمایشگاه حضور داشته باشند.


مهندس علوی مقدم، ادامه داد: براساس تاکید استاندار محترم تلاش کرده ایم هزینه های اضافی یا تشریفات زائد را حذف کنیم اما آنچه مورد انتظار است ارائه توانمندی های انقلاب و نظام است که در این نمایشگاه به صورت واقعی با حضور تمامی دستگاه های اجرایی باید به نمایش گذاشته شود.


رئیس کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به فرمانداران و شهرداران ابلاغ شود تا این نمایشگاه ها به صورت برنامه ریزی شده در شهرستان ها برگزار و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص نیز انجام شود.


مهندس علوی مقدم، اضافه کرد: سه نفر از فرمانداران و سه نفر از مدیران دستگاه های اجرایی برتر نیز در خصوص معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار