سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی :مطالبه گری در رسانه ها به شکل صحیح انجام شود

بیرجند(پانا) ـ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در جمع اعضای خانه مطبوعات استان بااعلام این خبرافزود: رسانه ها باید از راه صحیح به برخی مباحث وارد شوند و مطالبات را به درستی بیان کنند تا منفعتی برای توسعه استان داشته باشد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی :مطالبه گری در رسانه ها به شکل صحیح انجام شود

محمدرضا حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی روز شنبه در عصرانه کاری اعضای خانه مطبوعات استان و در جمع مدیران و خبرنگاران رسانه های خراسان جنوبی، افزود: گاهی مشکلات به شکلی از سوی رسانه ها منعکس می شود که اگرچه باعث ترغیب خواننده می شود، اما به صلاح شرایط امروز جامعه نیست.


او، با بیان این که برخی از خبرنگاران از پاسخ ندادن مدیران گلایه دارند، گفت: این کار مسئولان صحیح نیست و مدیران باید پاسخگو باشند؛ اما از طرفی انتظار می رود رسانه ها نیز در مسیر اطلاع رسانی درست به مردم، با مدیران همراهی کنند.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، انعکاس و انتشار درست وقایع را یک هنر برای خبرنگاران دانست و تاکید کرد: باید رسانه ها تلاش کنند در شرایط فعلی جامعه، نه تنها فضایی برای سوءاستفاده ایجاد نشود؛ بلکه باید فضای همدلی را در جامعه تقویت کنند.


او، از برگزاری نشست های صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد و افزود: نشست صمیمی دیگری هم به صورت ویژه با مدیران رسانه های استان برای هم اندیشی درخصوص برخی مباحث، پیش بینی شده است.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان این که ما از مشکلات نمی ترسیم گفت: گاهی نیاز است برخی مسایل و اطلاعات به خبرنگاران داده شود تا ورود بهتری به آن مباحث داشته باشند و مطالبه گری را به شکل صحیح انجام دهند.


او اظهار داشت: تشکل های مختلف اگر مشکلات و گلایه های خود را با کد بدهند، در چارچوب وظایف، دستگاه ها را برای حل آنها هماهنگ می کنیم.


این گزارش حاکیست؛ در این نشست ۲ نفر از خبرنگاران که در تظاهرات خیابانی شهر بیرجند در زمان انقلاب حضور داشتند به بیان خاطرات خود از دوران مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی پرداختند.


همچنین برخی خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات، به ارایه نقطه نظرات خود پرداخته و راهکارهایی برای بهتر شدن فعالیت های رسانه ای ارایه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار