دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حال برگزاری است

تهران (پانا) - دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دوم بهمن آغاز شده و دوشنبه (هشتم بهمن) به کار خود پایان می‌دهد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در این دوره گه به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار شده 1100 ورزشکار در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز برادران و والیبال و تنیس روی میز خواهران رقابت دارند.

در این دوره تاکنون در رشته تنیس روی میز بانوان و آقایان، مهدی غفوری فرد، منصور شهرکی، یونس محمدی و ایرج عبدالهی، فاطمه ایزدی، فهیمه رمضانی، سمیه عسگرپور و مریم غفاری برگزیده شده‌اند.

ساعت 10 فردا (هفتم بهمن) نیز قرار است دیدار فینال رقابت‌های والیبال بانوان تهران و کرمان برای مشخص شدن تیم‌های برتر این رقابت‌ها مشخص شود.

همچنین فردا ساعت 11 دو تیم سازمان مرکزی و آذربایجان شرقی برای قرارگرفتن در رده‌های سوم و چهارم والیبال مردان در سالن ورزشی دانشکده شهید رجایی کاشان به میدان می‌روند و بعد از آن تیم‌های گلستان و مازندران برای کسب مقام قهرمانی رقابتی سخت با هم خواهند داشت.

در رشته فوتسال نیز با پایان مرحله یک هشتم نهایی و مشخص شدن تکلیف هشت تیم برتر رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی شده و در این مرحله تیم‌های همدان با خراسان رضوی، آذربایجان غربی با فارس، آذربایجان شرقی با تهران و اصفهان با خراسان شمالی برای رسیدن به دور نیم نهایی رقابت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار