اسدی‌زاده کارگردان فیلم بزرگداشت معتمدآریا در جشنواره فجر شد

تهران (پانا) - کیارش اسدی‌زاده با اعلام اینکه مسئولیت کارگردانی فیلم بزرگداشت فاطمه معتمدآریا را در جشنواره ملی فیلم فجر برعهده دارد، از جزییات این اثر سخن گفت.

کد مطلب: ۸۸۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اسدی‌زاده کارگردان فیلم بزرگداشت معتمدآریا در جشنواره فجر شد

امسال و در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از ابراهیم حقیقی، عزیزالله حمیدنژاد، خسرو خسروشاهی، فاطمه معتمدآریا و عباس گنجوی تجلیل می‌شود و فیلم بزرگداشت هر یک از این هنرمندان را یکی از فیلمسازان جوان کشورمان می‌سازد.

فیلم بزرگداشت فاطمه معتمدآریا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را کیارش اسدی‌زاده کارگردان و نویسنده سینما می‌سازد که در این‌باره به خبرنگار صبا گفت: ساخت فیلم درباره خانم فاطمه معتمدآریا با انتخاب من و ستاد جشنواره به من محول شد و در نهایت به تایید خانم معتمدآریا رسید.

وی به اشاره به اینکه شاهد فیلمی متفاوت با سایر فیلم‌های بزرگداشت خواهیم بود، توضیح داد: فیلمی سرحال و شاد درباره خانم معتمدآریا شاهد خواهیم بود که علاوه بر جایگاه سینمایی او، بر بحث مسولیت فرهنگی اجتماعی ایشان در همه این سال ها نیز مانور خواهیم داد.

اسدی‌زاده در پایان و در پاسخ به این پرسش که از چه افرادی برای ساخت این فیلم کمک خواهد گرفت؟ اذعان کرد: هنوز این موارد نهایی نشده است.

کیارش اسدی‌زاده تاکنون کارگردانی فیلم‌هایی چون «گس»، «شکاف» و «موج اف ام، ردیف ۴۸» را برعهده داشته که فیلم آخر او متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر هم بود ولی به دلیل طولانی شدن مراحل فنی از حضور در این جشنواره بازماند.

وی همچنین کارگردانی هنری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را برعهده دارد.

سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار