برگزاری جشنواره نوآوری و هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دوره دوم آموزش متوسطه لرستان

خرم آباد (پانا) - کمیته برگزاری جشنواره نوآوری دبیران و دانش آموزان دوره دوم متوسطه با هدف ضرورت نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری در سالن کنفرانس گروه های آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره نوآوری و هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی  دوره دوم آموزش متوسطه لرستان

رئیس اداره تکنولوژی وگروه های آموزشی، با عنوان کردن محورهای برنامه در خصوص علوم آزمایشگاهی به بهبود این فعالیت ها و برنامه ریزی جهت این درس اشاره کرد و افزود : در این جشنواره استقرار نظام یاددهی و یادگیری ایجاد ، توسعه و غنی سازی منابع آموزش و پرورش در سطح مدرسه بهبود فعالیتهای آزمایشگاهی از اهداف این حوزه می باشد.

سید منصور شاهرخی ادامه داد: لازم است درس علوم آزمایشگاهی و پرکردن ساعت این درس مد نظر قرار گرفته و به برطرف کردن مشکلات در این مسیر اقدام نماییم .

رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان لرستان خاطر نشان کرد :جشنواره نوآوری در سه محور رسانه های پر شمار جهت تدریس ، ارزشیابی تکوینی و عملکردی و مشارکت اولیا در فرایند یادگیری ویژه دبیران دوره اول متوسطه برگزار میگردد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان نیز گفت : کارهای عملی از جمله علوم آزمایشگاهی به دنبال تثبیت یادگیری و تقویت روحیه خلاقیت در دانش آموزان می باشد و با این کار می توانیم استعداد های دانش آموزان را شناسایی و آنها را شکوفا سازیم.

نصراله بازگیران افزود: تشویق دانش آموزان و همکاران فعال در این زمینه می تواند جهت تحقق اهداف این جشنواره مفید و موثر بوده و باعث ایجاد انگیزه در آنها شود و همچنین در این زمینه باید تدریس صحیح علوم آزمایشگاهی مدنظر قرار گرفته تا انشاالله بتوانیم گامی ارزشمند در این زمینه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار