گردهمایی مشترک معاونین با مدیران و روسای آموزش وپرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز ( پانا ) - گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیران و روسای آموزش وپرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مشترک معاونین با مدیران و روسای آموزش وپرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

جعفر پاشایی در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیران و روسای آموزش وپرورش نواحی و مناطق استان گفت: « انقلاب اسلامی حاکمیت مستضعفان بر مستکبرین بود و این نظام مبتنی بر ارزش های اسلامی است و در همین راستا رفتار شهروندی سازمان که باید نمود زیادی داشته باشد یعنی کارکنان فراتر از وظیفه سازمانی خود کار کنند و در مواقع بحرانی برای رسیدن به هدف تلاش بیشتری نمایند. »

وی با بیان اینکه مدیری موفق خواهد بود که عدالت را در بطن سازمان ایجاد کند، افزود: « رفتار شهروندی سازمانی 8 راهکار دارد که پمپاژ انرژی مثبت به عنوان اولین مورد گره گشای مشکلات خواهد بود. »

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: « مدیر موفق باید از مشکلات شخصی کارکنان باخبر باشد و در راستای حل آن بکوشد که در همین راستا اخلاق مدارانه از رمزهای مدیریت موفق بشمار می آید. »

پاشایی ارتباط موثر با بدنه سازمان و برون سازمان در تسریع رسیدن به اهداف را کمک کار مهمی برشمرد و شنونده خوب بودن برای مدیران و روسا را خواستار شد.

وی توصیه کرد: « به جای کنار آمدن با مشکل در صدد حل آن باشیم و همواره از تجربیات موفق کارکنان بهره ببریم. »

به گفته ی مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان انتخاب مدیران متخصص در مدارس گره گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

پاشایی افزود: « توانمند سازی حرفه ای معلمان از طریق برگزاری دوره های ضمن خدمت و انگیزه دهی به معلمان و دانش آموزان مدنظر باشد. »

وی در بخش دیگر سخنرانی خود گفت: « 740 هزار دانش اموز در استان رسانه خوبی برای تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب است » و تاکید کرد: « برنامه های دهه فجر با رویکرد مدرسه محور و محله محور اجرا می شود. »

پاشایی در بخش پایانی سخنان خود از افزایش مشارکت خیرین خبر داد وافزود: « میزان مشارکت خیرین از ۱۴ میلیارد تومان در سال ۹۲ به بیش از ۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ رسیده است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار