مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از نویسنده کتاب کانی شفا تجلیل کرد

سنندج(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، از پزشک خیر و نیکوکار سنندجی، دکتر خسرو خسروی کردستانی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از نویسنده کتاب کانی شفا تجلیل کرد

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، به همراه با معاون تربیت بدنی و سلامت، با دکتر خسرو خسروی کردستانی دیدار و از اقدام خیرخواهانه اخیر این خیر نیک اندیش در اهدای دویست جلد کتاب « کانی شفا » به آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

قربانی در این دیدار صمیمی، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از دکتر خسروی کردستانی، همکاری این خیر نیکوکار را ستودنی دانست و گفت: امروز جامعه نیازمند همراهی با آموزش و پرورش بوده و آموزش و پرورش نیز نیازمند تفکر و اندیشه هایی است که به کار معلمی اعتقاد داشته و جامعه معلمی را تکریم کنند.

وی با بیان اینکه همراهی اقشار جامعه با مربیان و معلمین می تواند تسهیل گر امور آموزشی و تربیتی باشد؛ گفت: در سایه تعامل پایدار نهاد جامعه، مدرسه و خانواده، تعالی آموزش و پرورش اتفاق خواهد افتاد .

همچنین در این دیدار صمیمی، دکتر خسروی کردستانی از مدیرکل آموزش و پرورش خواست که با اعمال راهکار های مناسب و منطقی، مراقبین سلامت مدارس را به مطالعه کتاب کانی شفا ترغیب کنند.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش از معاونت تربیت بدنی و سلامت استان خواست که در فرصتی مناسب با رعایت تشریفات قانونی و اخذ کد دوره، به انتخاب مؤلف و خیر ارجمند، یکی از فصول کاربردی کتاب کانی شفا به مراقبین سلامت استان معرفی و مراقبین سلامت به صورت کتبی، فیزیکی و یا الکترونیکی مورد ارزیابی و آزمون قرار گیرند.

شایان ذکر است دکتر خسرو خسروی کردستانی نویسنده کتاب کانی شفا، دانستی‌های پزشکی و مطالب علمی را در این کتاب به زبان ساده برای استفاده عموم به رشته تحریر در آورده است و این کتاب در ارتباط با موضوع پزشکی و به معنای سرچشمه شفاست و علاوه بر این نام یکی از مکان‌های گردشگری در سنندج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار