رضا طاهری فرماندار جدید تاکستان؛

توسعه تاکستان نیازمند برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه است

قزوین (پانا) - رضا طاهری فرماندار جدید تاکستان گفت: رفع مشکلات و جبران عقب ماندگی ها در تاکستان نیازمند برنامه ریزی و مشارکت همه افراد و گروهها و عزم جدی برای خدمت است.

کد مطلب: ۸۸۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه تاکستان نیازمند برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،مراسم معارفه رضا طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان عصر شنبه با حضور زاهدی استاندار، آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، فرمانداران، در سالن مجتمع فرهنگی هنری امام علی شهر تاکستان برگزار شد.
رضا طاهری فرماندار جدید شهرستان تاکستان در این مراسم گفت: از مردم تقاضا دارم در مراسم جشن انقلاب امسال حضور موثرتری داشته باشند و جشنها را باشکوهتر برگزار کنند تا دشمن مایوس شود.

وی بیان کرد: امروز همه از مشکلات و ظرفیتهای منطقه آگاهید لذا باید برنامه ریزی کنیم و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا موانع توسعه را برطرف کنیم.

طاهری یادآورشد: داشتن ۳۵ هزار هکتار باغ انگور، رتبه اول در تولید کشمش و رتبه دوم تا سوم در انگور کشور و تولید محصولات مهم کشاورزی از ظرفیت های خوب این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: داشتن شهرک های صنعتی حیدریه و خرمدشت، استقرار حدود ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی، وجود بیش از ۳۰۰ اثر تاریخی و ۲۰۰ تپه تاریخی، وجود قلعه، چشم انداز طبیعی، امامزاده و دهها اثرگردشگری می تواند به اقتصاد منطقه کمک کند.

فرماندار تاکستان اظهارداشت: استقرار صنایع تبدیلی و توسعه گلخانه ها باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد و واحدهای نمیه قعال با ظرفیت کامل تولید کند تا بتوانیم به اشتغال شهرستان کمک کنیم.

وی اضافه کرد: منطقه حفاظت شده باشگل از مکانهایی است که می تواند مورد توجه گردشگری قرار گیرد و با ظرفیت های جانوری و گیاهی ظرفیت خوب برای کارهای توسعه ای باشد.

طاهری اظهارداشت: عبور تونل بادی از تاکستان ظرفیت بسیار خوبی برای انرژی های تجدید پذیر مهیا کرده که باید وضعیت کنونی را ارتقا بخشیده و با جذب سرمایه گذار طرح های بیشتری را در احداث نیروگاههای بادی و خورشیدی اجرا کنیم.

فرماندار تاسکتان تصریح کرد: این شهرستان هم مهاجر فرست و هم مهاجرپذیر است و باید کاری کنیم تا مردم علاقه ای به رفتن از زادگاه خود نداشته باشند و اشتغال و اقتصاد آنها را تقویت کنیم.
طاهری اضافه کرد: باید مراقب باشیم تا نخبگان علمی و سیاسی و دینی از تاکستان مهاجرت نکنند لذا به نظر می رسد در تاکستان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت هستیم تا از روزمرگی خارج شویم.

وی اظهارداشت: همه مدیران باید برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت داشته باشند و توصیه می کنیم مدیران دستگاههای اجرایی علاوه بر تخصص حتما برنامه محور باشند و به آمار و ارقام اهمیت دهند.

فرماندار تاکستان گفت: مدیران این شهرستان خارج از سلایق سیاسی باید سیاست های دولت را قبول داشته باشند و به مردم خدمت کنند و به عنوان فرماندار هم شبانه روز در خدمت مردم هستم.

وی اضافه کرد: داشتن رفتار خوب و حسن خلق یک اصل است زیرا مردم بر گردن ما حق دارند وحال که مشکلات را تحمل کرده اند و پشتیبان نظام بوده اند ما وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و امیدواریم با استعانت از خدا و حمایت امام جمعه و افراد ذی نفوذ و مردم بتوانیم مشکلات شهر را حل کنیم.

طاهری اظهارداشت: مدیری قانون گرا و بدون رودربایستی اما اهل منطق و گفتگو و تعامل هستم و امروز از همه احزاب و سلایق و گروهها و اصناف درخواست کمک می کنم تا بتوانیم مشکلات شهرستان تاکستان را با مشارکت همه حل کنم اما در تصمیم گیری مستقل هستم و قاطع خواهم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار