زاهدی استاندار قزوین: مدیران برای موفقیت در کار باید از حواشی و سیاسی کاری دوری کنند

قزوین (پانا) - زاهدی استاندار قزوین گفت: مدیران برای موفقیت در کار و جلب رضایت مردم باید بشدت از حواشی و سیاسی کاری دوری کرده و عزم خود را برای خدمت رسانی به کار گیرند.

کد مطلب: ۸۸۹۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
زاهدی استاندار قزوین: مدیران برای موفقیت در کار باید از حواشی و سیاسی کاری دوری کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،مراسم معارفه رضا طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان عصر شنبه با حضور زاهدی استاندار، آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، فرمانداران، در سالن مجتمع فرهنگی هنری امام علی شهر تاکستان برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی دراین مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:ما مدیران روزی که مسئولیت می گیریم باید به فکر روز رفتن باشیم زیرا معلوم نیست چقدر مسئولیت داریم، شاید اگر بدانیم همه موقت هستیم جور دیگر عمل کنیم.
ستاندار قزوین یادآورشد: در نظامی کار می کنیم که دو رکن اساسی آن اسلامیت و جمهوریت ایجاب می کند تا همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیریم زیرا وامدار کسانی هستیم که فرزندانشان را برای این نظام تقدیم و سختی های زیادی را تحمل کرده اند.

زاهدی بیان کرد: آفت مدیریت افتادن در دام حاشیه هاست، یا خودمان گرفتار حاشیه می شویم یا دیگران ما را به آن هدایت می کنند لذا اگر بخواهیم موفق شویم لازم است از حواشی دوری کنیم.

وی اظهارداشت: در هر سازمانی که هستیم باید بدانیم ضمن احترام به همه اندیشه ها و افکار باید فقط به فکر خدمت به مردم باشیم تا رسالت خود را بخوبی انجام دهیم و مردم را راضی کنیم.

شهرستان تاکستان نیازمند توجه بیشتری است

استاندار قزوین تصریح کرد:قبول دارم که تاکستان به جایگاه واقعی خود نرسیده و باید برای آن بیشتر کار کرد لذا تاکید جدی دارم که فرماندار و سایر مسئولان از حاشیه ها دور باشند تا به موفقیت برسند.

وی اضافه کرد: این شهرستان ظرفیتهای خوبی در صنعت و کشاورزی دارد اما همچنان از کمبودهایی بویژه در حوزه مدیریت شهری در رنج است که این کمبود با کمک فرماندار و شهردار و شورا باید برطرف شود.
زاهدی با تشکر از خدمات مبین فرماندار سابق گفت: ارزیابی اولیه من از آقای طاهری این بود که ایشان مدیر توانمندی است و امروز به آن باور دارم و از مردم تاکستان انتظار دارم کمک کنند تا شهرستان تاکستان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مردم باید مطالبه گر توسعه و عمران شهرشان از فرماندار و شهردار و نمایندگان باشند و اراده کنندتابه کمک یکدیگر آن را محقق کنند.

استاندار از حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم معارفه تشکر کرد و یادآورشد: این حضور، نوعی اعلام آمادگی همکاری با فرماندار جدید تاکستان است که امیدواریم این مدیر بومی با شناختی که از منطقه دارد بتواند مشکلات را بسرعت برطرف کند.
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد مبین فرماندار سابق، رضا طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان معرفی شد.

محمد مبین به عنوان مدیرکل حراست استانداری سمنان انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار