لیگ جهانی کاراته وان؛ دو نماینده ایران فینالیست شدند

تهران (پانا) - روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس، با صعود دو نماینده کشورمان به دیدار نهایی پیگیری شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جهانی کاراته وان؛ دو نماینده ایران فینالیست شدند

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پایان دومین روز لیگ جهانی کاراته وان فرانسه، تیم ایران 3 فینالیست داشت. کاتای تیمی بانوان، صالح اباذری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم و مهدی قراری زاده در منهای 84 کیلوگرم با غلبه بر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند. همچنین حمیده عباسعلی، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده نیز به دیدار رده بندی راه یافتند.

ضمن اینکه در روز نخست مسابقات نیز مجید حسن نیا فینالیست شده بود و علی اصغر آسیابری و رزیتا علیپور نیز به دیدار رده بندی رسیده بودند.

نتایج کسب شده در اوزان منهای 84 و84+ کیلوگرم مردان و 68+ کیلوگرم بانوان بدین ترتیب است:

در وزن 84+کیلوگرم، صالح اباذری که دور اول استراحت داشت در اولین مسابقه 2 بر صفر دنیلسون جاکوئت از فرانسه را شکست داد. او سپس موفق شد با نتیجه 3 بر یک هیرلوند نیشوچی از کوزوو را شکست دهد و در ادامه 4 بر 2 مهدی فیلالی از فرانسه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد با نتیجه 5 بر صفر الیاکسی وودچیس از پرتغال را از پیش رو بردارد و فینالیست شود.

سجاد گنج زاده دیگر کاراته کا این وزن بود که پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه 2 بر صفر در اولین مبارزه رائول سانتانرلی از ایتالیا را برد. سپس با نتیجه 2 بر صفر از سد دایکی آندو دارنده عنوان سومی امیدهای آسیا در سال 2018 از ژاپن گذشت. در ادامه موفق شد 2 بر صفر آنجلو وسیچ از کرواسی دارنده برنز جهانی 2016 اتریش را شکست دهد.
او در نیمه نهایی 4 بر 2 نتیجه را به گوگیتا آرکانیا از گرجستان واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

هادی عرب دیگر کاراته کا این وزن در اولین مبارزه با نتیجه 5 بر 4 مغلوب الیاس کروز از فرانسه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در همین وزن سامان حیدری در اولین دیدار مقابل لوکا کاستا از بلژیک بعد از تساوی یک بر یک با قانون سنشو برنده تاتامی شد. او در مبارزه دوم 2 بر یک مغلوب هیدیوشی کاگاوا از ژاپن شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 84- کیلوگرم، مهدی قراری زاده ابتدا 6 بر صفر استانتین سیمبول از اوکراین را برد. او در دومین دیدار یک بر صفر محمد احمد رامادان از مصر را شکست داد. قراری زاده در سومین مبارزه یک بر صفر پناه عبدلایف آذربایجانی را برد. سپس موفق شد مقابل ایوان وسیچ از کرواسی دارنده عنوان قهرمانی جهان 6 بر 4 به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه یابد.
قراری زاده در نیمه نهایی 3 بر 2 اوگور آکتاش از ترکیه نفر سومی جهان را شکست دهد و به فینالیست شود.

نماینده کشورمان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف آنتوان ایساکو از بلاروس می رود.

در همین وزن ذبیح الله پورشیب دور اول یک بر صفر نتیجه را به آنتون ایساکو از بلاروس واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه ابتدا 4 بر صفر دنیس دنیسنکو از روسیه را مغلوب کرد. سپس 2 بر صفر تورگوت حسنوف از آذربایجان را برد. در سومین دیدار با نتیجه 2 بر یک ریوتارو آراگا ژاپنی و دارنده یک طلا و 2 نقره جهان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

پورشیب فردا برای کسب مدال برنز به مصاف ریکیتو شیمادا ژاپنی خواهد رفت.

مهدی خدابخشی 3 بر صفر هلیو هرناندز از پرتغال را برد و در دومین دیدار 3 بر یک مغلوب آنته مارویچ از کرواسی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین احسان حیدری 5 بر 3 پابلو آرناس از اسپانیا را مغلوب کرد. سپس 6 بر3 مقابل عمر اشرف محمد از مصر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 68+کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی 8 بر 3 والریا اچور از اکوادور را شکست داد. در ادامه با نتیجه 2 بر صفر لائورا پالاسیو گونزالو از اسپانیا را برد. سپس یک بر صفرآناماریا سلنبوخاس حریفی از کرواسی را مغلوب کرد.

عباسعلی در چهارمین مبارزه 2 بر صفر از سد الینی گاتزیالدو از یونان و دارنده عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی جهان به برتری رسیدو به نیمه نهایی رفت. او در نیمه نهایی مقابل آیومی یوکوزا ژاپنی دارنده طلا و نقره جهان 3 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

دیدارهای رده بندی و فینال امروز(یکشنبه - 7 بهمن ماه) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار