بازدید گروه ناظران سازمان مرکز از مدارس تشکیلاتی و پایگاههای تغذیه سالم خوزستان

اهواز (پانا)- گروه ناظران سازمان مرکز متشکل مسئول آموزش و مسئول ارزیابی عملکرد امور استانها ازمدارس تشکیلاتی و پایگاههای تغذیه سالم مدارس اهواز بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید گروه ناظران سازمان مرکز از مدارس تشکیلاتی و پایگاههای تغذیه سالم خوزستان

این گروه که برای انجام یک سفر دوروزه صبح امروز وارد اهواز شده است پیش از ظهر امروز از گروههای تشکیلاتی مدرسه دخترانه ستایش واقع در ناحیه یک اهواز بازدید کرد.

رحمت الله رضایی مسئول آموزش سازمان مرکز ضمن بازدید از هنرنمایی پیشتازان نکاتی را در خصوص مسائل تشکیلاتی به آنها یاداورشد.

در ادامه این بازدید ها پیش از ظهر امروز این باپیشتازان ناحیه ۴ اهواز دیدار کرد. و سپس با حضور در سازمان دانش آموزی استان از دایره تشکیلات ،خبرگزاری پانا ،مجلس دانش آموزی و کارشناسی پایگاههای تغذیه سالم بازدید بعمل اورد وآنها مورد ارزیابی قراد داد.

در نوبت عصر نیز این گروه با حضور در دبیرستان دخترانه نیایش در ناحیه یک اهواز از گروههای تشکیلاتی و پایگاه خبرگزاری پانا این آموزشگاه بازدید کرد.

جهانگیر درفشی زواره مسئول ارزیابی عملکرد سازمان مرکز با حضور در پایگاه تغذیه سالم این آموزشگاه نکاتی را متذکر شد و درپایان در جمع دانش آموزخبرنگاران پانا در پایگاه خبرگزاری باانها به گفت و گو پرداخت.

گروه ارزیابان سازمان دانش اموزی مرکز فردا در همایش تجلیل ازمربیان و پیشکسوتان سازمان دانش اموزی خوزستان نیز حضور خواند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار