با حضور داور برتر جشنواره خوارزمی برگزار شد؛

اولین همایش مقاله نویسی و پروپوزال نویسی در لامرد

لامرد ( پانا ) - معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش لامرد از برگزاری اولین همایش مقاله نویسی و پروپوزال نویسی در لامرد خبر داد .

کد مطلب: ۸۸۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش مقاله نویسی و پروپوزال نویسی در لامرد

رمضان زمانی معاون آموزشی آموزش و پرورش لامرد در گفت‌و‌گو با پانا گفت : اولین همایش مقاله نویسی و پروپوزال نویسی در لامرد با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان برتر در زمینه پژوهشی و علمی برگزار شد.

وی هدف از این همایش آشنایی با روش تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش باعث افزایش کیفیت آموزشی ، یادگیری عمیق تر و مطلوبتر و آماده سازی دانش آموزان جهت شرکت در جشنواره های علمی و پژوهشی خواهد شد.

این مقام مسئول، راه اندازی مدرسه خلاقیت و ایده پردازی ویژه دانش آموزان و معلمان، برگزاری همایش پدافند غیرعامل و سلول های بنیادی در سه ماه اخیر را از برنامه های آموزش و پرورش لامرد جهت افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های علمی و پژوهشی خواند .

به گفته زمانی بیش از ۵۰ دانش آموز فعال در زمینه تحقیق و پژوهش در لامرد فعال هستند که تاکنون توانسته اند مقام اول استانی و رتبه سوم کشوری در این زمینه کسب کنند‌.

در ادامه داور برتر جشنواره خوارزمی با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیق درست در جامعه خاطر نشان کرد : جامعه به پژوهش نیاز دارد اما آنچه مهم است تحقیق و پژوهشی است که با روش صحیح و علمی باشد تا به نتیجه درستی ختم شود.

محمدحسین بحرالعلومی دانش آموزان لامردی را دانش آموزانی عالی و علاقه مند برشمرد و اظهار کرد: استعداد های دانش آموزی برتری در لامرد است که پژوهش را دارند اما آشنا به پژوهش نیستند؛ آنها به معلمینی توانمند نیاز دارند که آنها را آموزش و هدایت کنند.

گفتنی است این همایش به همت دبیرستان متوسطه اول زهره نجم ،با همکاری آموزش‌و‌پرورش و پژوهش سرای دکتر حیاتی لامرد برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار