امام جمعه شهرستان قدس : اقدام خیر یکی از مصداق های جهاد است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در آیین گرامیداشت هفته شورا های آموزش و پرورش گفت : ما هر روز شاهد شکست های پی در پی دشمنان نظام هستیم تا جایی که آمریکایی هایی اعتراف شکست خود را به جمهوری اسلامی کردند.

کد مطلب: ۸۸۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان قدس : اقدام  خیر یکی از مصداق های جهاد است

حجت اسلام رضا جوکار اظهار کرد: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است اصل و اساس تداوم و بقای اسلام مرتبط با ایام فاطمیه می باشد و لذا آنچه که ما در اسلام از آن برخوردار هستیم به برکت ایام فاطمیه است همچنین محرم و صفر همراه با یک فاطمیه به وجود آمد.

او در ادامه افزود : چهار دهه از عمراین انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و روز به روز از یک طرف شاهد پیشرفت ، عزت ، شکوه وپیشرفت این انقلاب هستیم و از یک طرف شاهد شکست های پی در پی دشمنان نظام هستیم و تا جایی که آمریکایی هایی اعتراف شکست خود را به جمهوری اسلامی کردند.

امام جمعه شهرقدس گفت : ما همواره باید از شهدای معززمان یاد کنیم ، قدردان خانواده های معظم شهدا هستیم ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران و همه کسانی که برای عزت و عظمت این ملت و مملکت جان فشانی و مجاهدت کردند، یادشان را گرامی میدارم و حتی کسانی که امروز مجاهد عرصه دفاع از ارزش ها هستند.

حجت الاسلام جوکار بیان کرد : رضا گل نراقی خیری مدرسه ساز که کار او و اندیشه و اقدام این خیر یکی از مصداق های جهاد است ، جهاد در قرآن کریم بر دو نوع است ، جهاد جان و جهاد مال ، عده ای جان میدهندو جمعی در کنار اینکه آمادگی جان دادن دارند ، اموالشان رانیز در طبق اخلاص می گذارند .

/خبرنگار:حامد قربانپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار