شرکت بیش از 72 تیم در مسابقات دانش آموزی کشوری استان قم

معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش قم گفت: بیش از 72 تیم در قم جهت انجام مسابقات قهرمانی کشوری بسکتبال و لنگ حاضر و به رقابت می پردازند.

کد مطلب: ۸۸۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 72 تیم در مسابقات دانش آموزی کشوری استان قم

محسن رمضان بیگی معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اولین روز برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور در قم که در سالن های امجدی و مریم برگزار شد اظهار کرد: این سری از مسابقات در دو رشته بسکتبال و لنگ در سالن های ورزشی استان قم در حال برگزاری است.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: 28 تیم از متوسطه اول و 27 تیم از متوسطه دوم در رشته بسکتبال و 8 تیم در رشته لنگ از هر دو مقطع تحصیلی از کل کشور در این مسابقات شرکت کرده اند.
رمضان بیگی خاطر نشان کرد: مسابقات لنگ برای اولین بار در کل کشور برگزار شده که سالن ورزشی دانشگاه طالقانی قم میزبان ورزشکاران این رشته با 8 تیم است.
وی در خصوص تعداد افراد شرکت کننده در این مسابقات افزود: تعداد نفرات شرکت کننده در مسابقات لنگ 46 نفر، بسکتبال متوسطه دوم 224 نفر، بسکتبال متوسطه اول 170 می باشد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش قم تأکید کرد: بیش از 52 داور متخصص کار قضاوت این رویداد مهم ورزشی در سطح کشور را به عهده دارند.
شایان ذکر است برای ورزشکاران حاضر در این مسابقات، برنامه های فرهنگی بسیاری از جمله زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (علیها سلام) و برگزاری نماز در مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار