مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان خبرداد:

انتخابات مجمع مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) – جلسه مجمع مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان با حضور مسئولین سازمان دانش آموزی مرکز، رئیس سازمان دانش اموزی استان سمنان، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان و سایر مسئولین و مربیان و مدرسین پیشتاز در محل کانون شهید مطهری سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان برگزار شد

انتخابات مجامع سازمان دانش آموزی استان سمنان که با حضور حداکثری اعضای این مجامع امروز برگزار شد که در آن اعضای هیئت اجرایی مجامع استان سمنان انتخاب شدند.

در این جلسه، انتخابات مجمع مربیان سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار شد و مربیان پیشتاز و با تجربه استان سمنان برای مدت 2 سال به عنوان هیئت اجرایی این مجمع انتخاب شدند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان گفت: این انتخابات با هدف استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت اعضاء و مربیان در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان همچنین افزایش مشارکت اعضاء و مربیان در اجرای فعالیت های سازمان برحسب نیاز و ضرورت و انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان برگزار شد.

مراد دوستمحمدیان افزود: بر اساس ماده 13 اساسنامه سازمان دانش‌آموزی و به منظور اعمال نظرات و فراهم نمودن زمینه هایی برای حضور آگاهانه توام با پویایی دانش‌آموزان عضو، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری و عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرایند تصمیم سازی صحیح فرایندها و عملکردهای سازمانی مجامع اعضا و مربیان تشکیل می‌شود.

وی سپس در رابطه با شرایط برگزاری انتخابات و نکات کاربردی و کلیدی که هر کاندید باید رعایت کند و زمان اختصاص داده شده به هر کاندید توضیحاتی ارائه داد.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: طی یک مرحله به هر یک از مربیان خانم و آقا که مایل به شرکت در انتخابات بودند، 5 دقیقه زمان اختصاص داده شد تا به معرفی و بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند. سپس رای‌گیری خانم ها و آقایان بطور مجزا انجام و آرای ریخته شده در صندوق‌ها در حضور هیئت نظارت شمارش و نتایج اعلام شد.

گفتنی است؛ در پایان در بخش خانم ها به ترتیب الهه صبوری، زهرا رحمانیان و مریم خاموشی و در بخش آقایان به ترتیب سیدعلیرضا خاتمی، رمضان حسنیان و محمدابراهیم مداح از بین آراء انتخاب شدند.

دوستمحمدیان تصریح کرد: در مجموع شش نفر از انتخاب شدگان در این انتخابات، به عنوان دبیر مجامع سازمان دانش آموزی استان سمنان در مجامع سازمان دانش آموزی کشور حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار