آغاز به کار هفتمین دوسالانه تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۷ بهمن

تهران (پانا) - با شعار تمرین زندگی هفتمین دوسالانه تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۷ بهمن آغاز به کار می‌کند.

کد مطلب: ۸۸۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار هفتمین دوسالانه تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۷ بهمن

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، با شعار تمرین زندگی هفتمین دوسالانه تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۷بهمن آغاز به کار می‌کند. این آثار در بخش‌های نقاشی، سفال، خوش‌نویسی، صنایع‌دستی، عروسک‌سازی و عکاسی از سوی مخاطبان ۷تا ۱۸سال خلق‌شده است. آثار تجسمی ۳۰۰کودک و نوجوان که موفق به حضور در هفتمین دوسالانه تجسمی کانون شده‌اند، از روز ۷بهمن تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در بخش جنبی این دوسالانه با همکاری مرکز آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاهی سه‌روزه برای کارشناسان هنرهای تجسمی سراسر کشور برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها از صبح روز شنبه ۷بهمن ۱۳۹۷با حضور ۳۱نفر از کارشناسان کانون آغازشده و در حاشیه آن نقد و بررسی آثار این دوسالانه نیز صورت خواهد پذیرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۰صبح تا ۱۷به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار