در نخستین تجربه کارگردانی؛

فریبرز عرب‌نیا ˝رنگ شک˝ را جایگزین آمبولانس کرد

خبرگزاری پانا: فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون که سال گذشته قصد داشت فیلم سینمایی آمبولانس را برای حضور در جشنواره فجر و اکران عمومی آماده کند قصد دارد نخستین تجربه کارگردانی اش را با ساخت یک مینی سریال 5 قسمتی در مرکز سیمافیلم رقم بزند.

کد مطلب: ۸۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، فیلمنامه این مینی‌سریال که در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود را فریبرز عرب نیا به نگارش در آورده است و این قصه داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که مأموریت پیدا کرده تا وارد یک باند بسیار مخفوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می شود.

بر اساس این گزارش؛ بهروز خوش رزم تهیه کنندگی این مینی سریال را بر عهده دارد و نقش اصلی آن را نیز فریبرز عرب نیا ایفا می کند و قرار است پس از انتخاب بازیگران و دیگر عوامل فیلمبرداری این مجموعه در تهران آغاز شود.

یادآور می شود؛ فریبرز عرب نیا قصد داشت سال گذشته فیلمبرداری فیلم سینمایی "آمبولانس" را به تهیه کنندگی محمود فلاح را آغاز کند که به دلایل کمبود بودجه و همچنین این مطلب که فیلمبرداری آن حتماً باید در پاییز اتفاق می افتاد؛ ساخت این فیلم را به سال جاری موکول کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار