اعزام تیم فوتبال منتخب آموزشگاههای استان اصفهان به مسابقات کشوری

اصفهان (پانا) - تیم فوتبال شهید محسن حججی منتخب آموزشگاههای استان اصفهان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۸۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم فوتبال منتخب آموزشگاههای استان اصفهان به مسابقات کشوری

مراسم اعزام تیم فوتبال شهید محسن حججی منتخب آموزشگاههای استان به مسابقات کشوری و تجدید میثاق تیم فوتبال متوسطه دوم پسران با آرمانهای شهدا با حضور رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ، نوریان رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی ، اکبری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران و اعضای تیم فوتبال متوسطه دوم پسران استان برگزار شد .

در این برنامه طی مراسمی قبل از اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری بندرعباس یادواره شهدای مدافع حرم( انتخابی مسابقات جهانی) با حضور در گلزار شهدای اصفهان با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای مدافع حرم استان اصفهان تجدید میثاق نمودند .

در ادامه رئیسی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال استان از ایثار اخلاق فداکاری و از جان گذشتگی شهدا به عنوان عوامل اصلی مقابله با دشمنان اسلام یاد نمود و تاکید کرد:سرلوحه قرار دادن اصول و آرمان‌های شهدا نیاز جوانان امروزی جهت حضور با صلابت در میادین ورزشی می باشد که ضمن رقابت سالم و اخلاق‌مدار زمینه بروز استعداد و تواناییهای خود را فراهم نمایند.

سپس اعضای تیم پس از بدرقه مسئولین به به مسابقات اعزام شدند.

گفتنی است مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور جام شهدای مدافع حرم از ششم لغایت چهادرهم بهمن ماه در بندرعباس برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار