شهردار اصفهان خبر داد: یکی از پروژه های بزرگ حلقه حفاظتی در دهه فجر آغاز می شود

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در همه اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار می دهد، در دهه فجر هم برنامه های فرهنگی و فضاسازی‌های زیادی در دست برنامه ریزی است. علاوه بر آن شاهد افتتاح پروژه هایی در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۸۸۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شهردار اصفهان خبر داد: یکی از پروژه های بزرگ حلقه حفاظتی در دهه فجر آغاز می شود

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در گفتگوی تلفنی هفتگی خود با برنامه رادیویی "سلام اصفهان" با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال مردم شهر اصفهان شاهد افتتاح طرح های عمرانی جدیدی در شهر خواهند بود، اضافه کرد: عملیات اجرایی یک پروژه بزرگ در حلقه حفاظتی شهر در همین ایام انجام و اطلاع رسانی لازم به شهروندان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در آخرین روزهای هفته گذشته، یک پروژه ارزشمند برای مردم اصفهان افتتاح شد، اظهار کرد: تصفیه خانه پساب شمال شهر اصفهان با مشارکت بخش خصوصی و از سوی یک شرکت دانش بنیان مستقر در اصفهان، افتتاح شد.

وی ادامه داد: پساب تصفیه شده در این تصفیه خانه، درختان و فضای سبز مناطق 2، 12 و بختیاردشت را آبیاری می کند که از لحاظ بهداشتی و محیط زیستی سالم سازی شده است. وی افزود: با توجه به کمبود آب در اصفهان این پروژه اقدام مهمی در مسیر توسعه پایدار و حفظ فضای سبز به ویژه درختان کهنسال که بخشی از هویت شهر اصفهان هستند، به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه این رویکرد در شهرداری اصفهان ادامه دارد و استفاده از پساب برای مناطق دیگر نیز انجام خواهد شد، افزود: همچنین برای توسعه فضای سبز و کشت درختان جدید با استفاده از گونه های پایدار و سازگار با اقلیم اصفهان و درختان مقاوم به کم آبی، در شهرداری مجموعه اقداماتی انجام شده و در حال انجام است.

نوروزی با بیان اینکه در هفته گذشته نیروگاه خورشیدی 10 کیلوواتی در ساختمان شهرداری منطقه 12 شهر اصفهان نیز افتتاح شد، گفت: همچنین عملیات عمرانی دو مجموعه فرهنگی و ورزشی با مشارکت بخش خصوصی در منطقه 12 آغاز شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در همه اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار می دهد، در دهه فجر هم برنامه های فرهنگی و فضاسازی خوبی در دست انجام است که از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار