توقیف 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بدون پلاک در مهاباد

ارومیه(پانا)- فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به آغاز طرح توقیف خودروهای بدون پلاک گفت: 38 دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک در این شهرستان توقیف شد.

کد مطلب: ۸۸۸۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
توقیف 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بدون پلاک در مهاباد

سرهنگ رضا ظهیریان افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با ایجاد کنندگان اختلال در نظم و امنیت اجتماعی، عوامل انتظامی مهاباد با اجرای طرح مبارزه با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش این تعداد خودرو و موتورسیکلت را در نخستین روز اجرای این طرح در این شهرستان توقیف کنند.


وی ادامه داد: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
سرهنگ ظهیریان با بیان اینکه توقیف و اعمال قانون این خودروها یکی از راه های مهم برای کاهش و مقابله با انواع جرایم است، اضافه کرد: پلیس با خودروهای بدون پلاک، پلاک مخدوش و جعلی در این شهرستان برخورد قاطع خواهد داشت.


وی همچنین از کلیه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه وسیله نقلیه بدون پلاک و پلاک مخدوش با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته تا از تردد این گونه خودروها در سطح شهرستان به علت ضرر رساندن به جان و مال شهروندان جلوگیری شود.


سرهنگ ظهیریان با اشاره به اینکه طرح توقیف خودروهای بدون پلاک ادامه دار خواهد بود، یادآور شد: برابر ماده 2 آیین نامه راهنمایی و رانندگی تردد کلیه خودروها با نصب پلاک بر روی خودروها ممکن خواهد بود و در غیر این صورت برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار