فرهنگیان جنوب آذربایجان غربی صاحب درمانگاه می شوند

ارومیه(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: درمانگاه فرهنگیان میاندوآب با زیرپوشش قراردادن این قشر در منطقه جنوب استان راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۸۸۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان جنوب آذربایجان غربی صاحب درمانگاه می شوند

بهرام صمدی اظهار داشت: این امر از مدت ها پیش پیگیری شده و به زودی مجوز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی صادر و پس از تخصیص اعتبار لازم در ساختمان سابق نهضت سواد آموزی میاندوآب راه اندازی می شود.


وی در رابطه با ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر احتساب میاندوآب به عنوان منطقه عملیاتی اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح، 10 شهرستان را در این حوزه احصا کرده است.


وی بیان کرد: در آذربایجان غربی شهرهای سردشت، اشنویه و پیرانشهر منطقه جنگی و مرزی و هفت شهر استان نیز شامل سلماس، ارومیه، نقده، مهاباد، بوکان، شاهین دژ و تکاب در تقسیم بندی مناطق امنیتی درگیر در زمان دفاع مقدس احصا شده و احکام مربوط به کارکنان در این خصوص صادر شده است.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: باید میاندوآب نیز در این لیست قرار می گرفت، چرا که این شهرستان در دوران جنگ نقش مهمی در دفاع از کشور داشته و شهدای زیادی از این شهرستان و سایر استان ها که از کیان کشور دفاع کرده اند، جان خود را در این منطقه تقدیم انقلاب کرده اند.


وی با بیان اینکه موضوع میاندوآب در سطح ملی بیشتر پیگیری می شود، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در این رابطه تابع ستاد کل نیروهای مسلح است و در این باره نمایندگان این شهرستان در مجلس در جریان پیگیری قرار دارند تا حق و حقوق شاغلان در این مناطق ضایع نشود.


صمدی قول مساعد داد تا مرحله آخر این مهم را پیگیری کند تا کارکنان و فرهنگیان میاندوآب نیز از مزایای آن بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار