توجه به نوآوری و سلایق نسل جدید در گسترش دین باوری اثرگذار است

یزد (پانا) - استاندار یزد در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان بیان کرد: توجه به نوآوری و سلایق نسل جدید در گسترش دین باوری اثرگذار است.

کد مطلب: ۸۸۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه به نوآوری و سلایق نسل جدید در گسترش دین باوری اثرگذار است

« محمدعلی طالبی» در مراسم اختتامیه جشنواره و مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: نمونه چنین جشنواره هایی نمود نوآوری و ابتکار در بحث گسترش تعالیم و ارزش های دینی و فرهنگی است و استقبالی که از سوی خانواده ها به ویژه دانش آموزان و کودکان از این گونه برنامه ها به عمل می آید نشان دهنده روحیه دین باوری در جامعه می باشد.
استاندار یزد افزود: ضروریست با محوریت چنین برنامه هایی این روحیه را تقویت و ارزش های جدیدی را در بحث گسترش فرهنگ دینی در استان به وجود آورد.
«محمدعلی طالبی» خاطرنشان کرد: امروز برای گسترش دین باوری و رفع برخی مسائل در عرصه های اجتماعی و فرهنگی به نوآوری، زبان جدید و طرح های نو در بحث تعالیم قرآنی و دینی نیاز داریم تا با برنامه های متنوع فرهنگی و توجه به سلایق نسل جدید بتوانیم جوانان،نوجوانان و کودکان را به سمت دین ، قرآن و باورهای مذهبی سوق دهیم.
طالبی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از نهادهایی هستند که به خوبی می توانند در این عرصه ایفای نقش نمایند و خوشبختانه امروز زمینه و شرایط فعالیت این کانون ها با رویکردهای مختلف در استان فراهم شده است و اگر حمایت مسئولان از این ظرفیت به خوبی صورت گیرد می توانند بهترین مشوق برای نسل جدید در حوزه دین و فرهنگ باشند.
عالی ترین مقام اجرایی استان با تبریک به برگزیدگان و تقدیر از نقش آفرینان این جشنواره اظهار داشت: امید است به مدد چنین فعالیت هایی استان یزد بتواند موثر تر از گذشته در مسیر دین باوری و حفظ ارزش های قرآنی گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار