اعلام اسامی برندگان چهارمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی درفارس

شیراز(پانا) – پس از دو روز رقابت دانش آموزان مقاطع متوسطه و ابتدایی در دو بخش دختران و پسران، مسابقات بازی های فکری به پایان رسید و از برندگان و نفرات و تیم‌های اول تا سوم هر رشته با اهدا مدال طلا، نقره و برنز و با اهدا لوح تقدیر شد.

لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برندگان چهارمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی درفارس

در رشته جنگا مقطع ابتدایی آرمان رحیمی، حسین نوری و ابوالفضل مکه از شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در رشته ریورسی محمد حاصلی از شیراز، محمدرضا رضا‌زاده از ارسنجان و امیرحسام حسنی نیز از شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ادامه در رشته لیوان چینی امیرحسین قامتی، رادین تهمتن از شیراز و محمدحسین آذین‌فر از کازرون به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کردند، و در رشته بلاک آس امیر محمد نوری از شیراز در جایگاه اول، سید محمد صادق ساجدی از شیراز در جایگاه دوم و پوریا زینلی از مرودشت در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در مقطع متوسطه در رشته جنگا، علیرضا خسروانی از مرودشت، حسین خدری و محسن تباک از شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته اتللو جاوید امیرزاده، مهدی رضایی و محمدمهدی افشاریانی از شیراز حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته کریدور نیز سپهر شاکریان از شیراز، امین شکوری از مرودشت و امیرمصطفی قربانی از میمند اول تا سوم شدند و در رشته پنتاگو نادر صادقی در جایگاه قهرمانی و حمیدرضا ملک‌زاده که هردو از منطقه بالاده شهرستان کازرون در جایگاه نایب قهرمانی و امیرحسین بهزادی از شیراز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رشته بلاک آس حسین خرم از داراب ، میلاد رئوفی و عرفان کشاورز در مقام های اول تا سوم قرار گرفتند، همچنین در رشته مکعب روبیک، سورنا موسوی و علی اصغر منوچهری از شیراز و محمدرضا توکل از آباده در جایگاه های اول تا سوم این رشته ایستادند.

و در رشته دومینو تاپلینگ دبیرستان معارف 5 و آیت الله هاشمی شیراز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در ادامه در بخش دانش آموزان دختر متوسطه، در رشته جنگا مریم شهبازی از آباده، مریم رحمانیان از جهرم و الهه ابراهیمی از شیراز به ترتیب اول تا سوم، و در رشته اتللو فاطمه بصیری از اوز ، زینب ستوده از شیراز و کیانا رخساری از شیراز به ترتیب اول تا سوم این رشته شدند.

در رشته کریدور سارا حسینی و حدیث خیراتی از شیراز اول و دوم، فاطمه راستی از اوز و ریحانه حمیدی از میمند سوم شدند، در رشته پنتاگو فاطمه گل از داراب در جایگاه نخست، فرزانه نورزی از شیراز در جایگاه دوم و حدیث علی‌بیگی‌نژاد در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رشته بلاک آس فاطمه سلطانی زاده، مریم شیبانی جابری و شیما شکرالهی از شیراز اول تا سوم شدند و در رشته مکعب روبیک، عارفه احمدی از آباده مدال طلا، مریم یوسفیان از شیراز مدال نقره و پریا جعفری زاده از کازرون مدال برنز را از آن خود کردند.

و در رشته دومینو تاپلینگ تیم دبیرستان طباطبایی شیراز، دبیرستان بنت الهدی صدر داراب و هنرستان فرزانه اشکنان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته جنگا مقطع ابتدایی دانش‌آموزان دختر نادیا عزیزی از شیراز، سونیا منتظری از شیراز و حدیث رشیدی از کامفیروز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در رشته ریورسی نرگس اسماعیلی، نرگس کشاورز و زینب اکبرپور از شیراز نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ادامه در رشته لیوان‌چینی فاطمه اژدری از داراب و لیلی کاظمی و یاسمن مرادی از کازرون به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته پنتاگو ملیکا ایزدشناسان از شیراز در جایگاه اول، سانیا دادپور از شیراز در جایگاه دوم و نرگس مهدیار از شیراز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در رشته بلاک آس نازنین زاهدی، فاطمه زاهدی و هدی محسنی از شیراز به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند و در پایان در رشته دومینو برج رایا زارعی، دایانا عیسایی و کیمیا دهقان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته دومینو برج که ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است در گروه پسران ابوالفضل ماندگاری، محمد صادق ماندگاری و متین رحمانی از ناحیه 3 شیراز و در گروه دختران نیز رایا زارعی از ناحیه 2 و دایانا عیسایی ناحیه 4 و کیمیا دهقان از ناحیه 3 شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم این رشته را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار