دیدار شهرداران مدارس منطقه20 با شهردار منطقه

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 در دیدار با شهرداران مدارس این منطقه به تشریح روند برنامه ریزی صحیح برای مدیریت پرداخت و طرح شهردار مدرسه را تمرین مدیریت و برنامه ریزی برای قشر دانش‌آموزی برشمرد.

کد مطلب: ۸۸۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار شهرداران مدارس منطقه20 با شهردار منطقه

فرهاد افشار در مراسم اعطاء حکم شهرداران مدارس گفت: هدف اصلی از اجرای طرح شهردار مدرسه تمرین مدیریت و مشق برنامه ریزی قشر دانش‌آموزی است.

افشار با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده بایستی با الفبای مدیریت آشنا شوند، افزود: برنامه ریزی اولین گام در مدیریت به شمار می آید و در ارائه برنامه نیز هدف گذاری بسیار مهم است، هدفی که بر اساس تکالیف و وظایف محوله تعریف می شود.

او با بیان اینکه تکالیف محوله شهردار مدرسه در قالب دفتر کار به شهرداران مدارس ارائه شده است، گفت: تدوین برنامه ای که قابلیت اجرا دارد و بر اساس اعتبارات و داشته ها تعریف شده است بسیار ارزشمند است و من توقع دارم در جلسه آینده تک تک شما یک برنامه عملیاتی تهیه کنید تا نقشه راه شما شود.

افشار اولویت بندی فعالیت های تدوین شده در برنام عملیاتی، اجرا و ارزیابی چگونگی انجام کار را از دیگر فرآیند های مهم در برنامه ریزی و کار مدیریتی برشمرد.

او با اشاره به اینکه دوره تصمیم سازی از بالا به پایین گذشته است و با توسعه شهرها این مدل پاسخگوی نیاز واقعی نیست، گفت: امروزه مهمترین راهکار برای رفع نیازمندی های شهروندی، مشارکت مردم در اداره امور شهر و تصمیم های مدیریتی است.

شهردار منطقه 20 شهرداران مدارس را سفیران مدیریت شهری برشمرد و افزود: با کمک شما آینده‌سازان کشور، می توانیم در مسیر تبدیل شهرنشین به شهروند گام برداریم و مطالبه گری های شهروندی را با سمت و سوی درست هدفمند کنیم.

این مراسم که با حضور شهردار منطقه20، معاون اموراجتماعی و فرهنگی، رئیس و کارشناسان اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 20 در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد با اعطاء حکم شهرداران مدارس از سوی شهردار منطقه به پایان رسید.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار