مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان استان زنجان:

ارائه خدمات درمانی مطلوب و متنوع به فرهنگیان و جلب رضایت آنان، مهمترین هدف ماست

زنجان (پانا) - حسن زنگنه، مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان استان زنجان در گفتگویی اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی مطلوب و متنوع به فرهنگیان و جلب رضایت آنان، مهمترین هدف ماست.

کد مطلب: ۸۸۸۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات درمانی مطلوب و متنوع به فرهنگیان و جلب رضایت آنان، مهمترین هدف ماست

حسن زنگنه مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان استان در گفتگویی، از گسترش و ارتقای خدمات و تسهیلات این درمانگاه در بخش های مختلف پزشکی و دندانپزشکی برای فرهنگیان و خانواده های آنان خبر داد و اظهار داشت: درمانگاه فرهنگیان استان زنجان در سال 1376 با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به همکاران محترم فرهنگی تاسیس گردیده و مشغول خدمت رسانی بوده است.

زنگنه ادامه داد: این درمانگاه، از اواخر آبان ماه به محل دروازه رشت منتقل شد و فعالیت خود را در فضایی بزرگتر و مناسب تر، با پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین امکانات، در بخش های مختلف پزشکی و دندانپزشکی،پرستاری،فیزیوتراپی،داروخانه و ... آغاز نمود.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی این مجموعه در دو بخش عمومی و تخصصی در حوزه های پزشکی و دندانپزشکی گفت: در بخش پزشکی این درمانگاه ، خدماتی از قبیل پزشک عمومی ،متخصص زنان و زایمان، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، مامایی، مشاوره، پرستاری ، تزریقات ، حجامت ، سرم تراپی و داروخانه ارائه می شود و به زودی بخش های مختلفی نیز از جمله متخصص داخلی،متخصص اطفال و کلیه و مجاری ادراری و... در این مجموعه راه اندازی خواهد شد.

زنگنه با اشاره به فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مدرن در بخش دندان پزشکی این مجموعه درمانی افزود: در کلینیک دندان پزشکی ، ارائه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندان پزشکی توسط پزشکان مجرب عمومی و متخصص - اعضای هیئت علمی دانشکده دندان پزشکی- با بالاترین کیفیت در بخش های مختلفی مانند دندان پزشکی کودکان ، رادیولوژی دندان، ترمیم و زیبایی، درمان ریشه، جراحی فک و صورت و ایمپلنت، ارتودنسی، پروتزهای دندانی و نیز تشخیص بیماری های دهان و دندان به عموم همشهریان و با شرایط و تسهیلات خاص برای فرهنگیان عزیز و خانواده های شریف آنان همه روزه در نوبت صبح و عصر و روزهای جمعه طرف صبح انجام می پذیرد.

مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان استان تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی برای فرهنگیان و خانواده های آنان با 20 درصد تخفیف،30 درصد دریافت نقدی و 50 درصد به صورت اقساط (کسر از حقوق) ارائه می گردد و همچنین ویزیت پزشک عمومی ، پزشکان متخصص و فیزیوتراپی برای فرهنگیانی که داری بیمه تکمیلی هستند، رایگان می باشد.

زنگنه در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای استفاده از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات همکاران فرهنگی گفت: این مجموعه به فرهنگیان شریف استان تعلق دارد و یقینا نقطه نظرات ، راهنمایی ها و راهکارهای همکاران گرامی در زمینه کیفیت و نحوه ارائه خدمات می تواند ما را در انجام مطلوب کارها و امور مربوطه ، رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت رهنمون باشد.

وی افزود: در این راستا شماره 09122411988 جهت ارتباط تلفنی و پیامکی و آدرس zanganehassan@gmail.comجهت ارتباط مجازی بامدیرعامل درمانگاه اعلام می گردد.

زنگنه تصریح کرد: فرهنگیان محترم همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 33330078 ، 33326604 ، 33366066 و 33366166 تماس حاصل نمایند.

مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان در پایان اظهار امیدواری کرد: تلاش و زحمات پرسنل این مجموعه در ارائه خدمات درمانی ، بتواند رضایتمندی همکاران عزیز فرهنگی و خانواده های محترم ایشان را فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار