تجلیل مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از معلم فداکار الیگودرزی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از تلاش و اقدام خداپسندانه مرّی معلم فداکار الیگودرزی که در کنار تدریس در دبیرستان های این شهر اقدام به آموزش داوطلبانه افراد بازمانده از تحصیل و دارای مشکلات بینایی و شنوایی و شرایط خاص در مناطق محروم می کند و همچنین مولف چند جلد کتاب به خط بریل است با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل نمود .

کد مطلب: ۸۸۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از معلم فداکار الیگودرزی

رضا زینی‌وند مقدم افزود: کاری که شما انجام داده اید فراتر از کار معلمی است چرا که علاوه بر وظیفه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مدرسه، به روشندلان جامعه داوطلبانه و بدون هیچگونه چشم‌داشتی با صرف وقت و هزینه شخصی، آموزش‌های لازم را ارائه کرده‌اید و این کار خداپسندانه شما کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است .
وی ضمن تقدیر از همت، تلاش و پشتکار این فرهنگی دلسوز گفت :به وجود معلم فداکاری مثل شما افتخار میکنیم و این نشان دهنده روح بلند، انسان دوستی و ایمان قوی شماست و این کار معنوی با هیچ هدیه ی مادی قابل جبران نیست اما امروز به عنوان وظیفه از تلاش و همت بالای شما تقدیر می‌کنیم.
وی از اینکه در گوشه و کنار این استان و در روستاها و نقاط دور افتاده هنوز معلمینی هستند که با همت بالا ، عشق و روحیه معلمی ،کارهای بزرگی انجام می‌دهند ابراز خرسندی کرد و گفت: شما معلمین خیلی از ما جلوتر هستید و به این سعادت شما غبطه می خوریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در پایان برای این معلم فداکار آرزوی سلامت ،عزت و موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که به لطف پروردگار خیر وخوبی و برکت این کار ، در زندگی وی ساری و جاری شود .

گفتنی است این معلم فداکار در کنار تدریس در دبیرستان های الیگودرز بیش از ۱۲ سال است که با شناسایی افراد بازمانده از تحصیل که دارای مشکلات خاص جسمی حرکتی ،یا ناشنوا و نابینا هستند اقدام به آموزش داوطلبانه آنان در مناطق محروم شهری و روستایی کرده و علاوه بر آن پیگیری‌های لازم درخصوص درمان آنان را نیز انجام می دهد .

همچنین مری به منظور تحصیل آسان دانش آموزان نابینا اقدام به تالیف چندین کتاب بریل با ویژگی‌های جالب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار