مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان: استعداد و پشتکار رمز موفقیت دانش آموزان در کسب مدارج عالی است

مریوان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در جشن ستارگان شهرستان مریوان گفت: استعداد و پشتکار رمز موفقیت دانش آموزان در کسب مدارج عالی است.

کد مطلب: ۸۸۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان: استعداد و پشتکار رمز موفقیت دانش آموزان در کسب مدارج عالی است

همایش تجلیل از برترینهای دانش آموزی شهرستان مریوان در سال تحصیلی 97-96 با عنوان جشن ستارگان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

در این همایش رشید قربانی طی سخنان کوتاهی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانش آموزان برتر شهرستان مریوان گفت:شهرستان مریوان به سبب وجود دانش آموزان مستعد و معلمین دلسوز توانمند همواره یکی از شهرستانهای مطرح استان کردستان بوده و هست.

وی عنوان کرد: استعداد و پشتکار رمز موفقیت دانش آموزان است و دانش آموزان شهرستان مریوان در سایه تلاش و دلسوزی نیروی انسانی توانمند در مجموعه آموزش و پرورش از این استعداد و پشتکار برخوردار هستند.

قربانی خاطر نشان کرد:دانش آموزان باید به دنبال علم درک شدنی و کاربردی به جای علم شنیدنی باشند ؛چرا که جامعه نیازمند این نوع علم و رساندن کشور به جایگاه واقعی آن یعنی فتح قله های رفیع علم و دانش و در نتیجه توسعه و پیشرفت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به موفقیت های چشمگیر استان کردستان در زمینه های مختلف به ویژه در رقابت های علمی در سطح ملی گفت:استان کردستان در رقابتهای علمی در سطح کشور همواره دارای جایگاه ویژه ای است و برای نمونه از ۴۰برگزیده المپیاد علمی نانو ۸نفر از استان کردستان بودند که این خود جای بسی افتخار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار