در راستای تدریس مفهوم ارزش پول در کتاب ریاضی

دانش آموزان پایه سوم با پس اندازهای خود به خرید رفتند

بیرجند (پانا) –ـ دانش آموزان پایه سوم 302 دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول در راستای تدریس مفهوم ارزش پول در کتاب ریاضی با مدیر و معلم خود به خرید رفتند.

کد مطلب: ۸۸۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پایه سوم با پس اندازهای خود به خرید رفتند

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول گفت : به منظور آشنایی با ارزش پول و اسکناس و پول خرد دانش آموزان پایه سوم این آموزشگاه به لوازم التحریر دانش روبه روی مدرسه رفتند و با پول های خود به خرید وسایل موردنیاز خود پرداختند .


وی افزود : در این برنامه آموزشی ، دانش آموزان مداد و مدادرنگی، جامدادی ، ساعت مچی و ساعت رومیزی ، دفتر ، اسباب بازی و وسایل فانتزی موردعلاقه خود را خریدند .
وی با اشاره به اینکه آموزش ارزش پول و مدیریت مالی بهتر است از همان دوران کودکی آغاز شود ، ادامه داد :دانش آموزانی که مفاهیم و اصول مالی را می‌دانند، هنگام رویارویی با مسائل و مشکلات اقتصادی پخته‌تر عمل می‌کنند.


بنی اسدی تصریح کرد : خانواده ها باید مقدار معینی پول در اختیار فرزندان خود بگذارند و از او بخواهند که به همان میزان برای خودش خرید کند، این کار باعث می شود او سعی ‌کند که خواسته‌های خود را براساس اهمیت اولویت بندی کند.


تدریس متفاوت مفهوم ارزش پول در محیط بیرونی کلاس درس از ابتکارات سرکار خانم رفیعه قاسمی آموزگار پایه سوم دبستان علامه حلی 1 دوره اول است که از ایشان تقدیر و تشکر می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار