امام جمعه شهرری : دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب است

شهرری(پانا) - امام جمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار کرد : ماه های دی وبهمن برای ملت ایران دو تاریخ حماسه ساز و ماندگار به شمار می رود. 

کد مطلب: ۸۸۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
 امام جمعه شهرری : دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد : فرار شاه خائن دربیست و شش دی سال 57 به منزله سقوط حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی و فروپاشی حکومت قاجار و پهلوی شد.

او در ادامه افزود : حکومت ننگین قاجار باعث جدایی بسیاری از مناطق و بخش خاک ایران از کشورمان شد و در ادامه با فرار شاه خائن ، دست اجانب و بیگانگان از کشور ایران قطع شد و ملت ایران به استقلال رسید.

او گفت: روزبیست و دوم بهمن سال 57 با ورود امام راحل به کشور ، آثار و برکات فراوانی برای ملت ایران آمد و امام خمینی (ره) بنیاد و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران بنا نهاد و به تمامی وعده های خود عمل کردند.

حجت الاسلام شاهچراغی اذعان کرد : امام راحل در بهشت زهرا (س) فرمودند که آمده ام تا عزت و استقلال را برای شما به ارمغان آورم و دولت مستقل در کشور بنا کنم که به همه این وعده ها عمل کردند.

او یادآور شد : دشمنان و استکبار طی 40 ساله انقلاب برای ضربه زدن به ملت و کشور ایران از هیچ کاری فروگذار نکردند.

امام جمعه شهرری عنوان کرد : با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا دشمنی ها و سخن از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی آمریکا و استکبار افزایش یافت و دشمنان قصد دارند تا رژیم پهلوی را در نظر مردم تطهیر کرده و حکومت ایران را بد جلوه دهند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار