معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری : ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس از اولویت های آموزش وپرورش است

شهرری(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت : اولویت اصلی تمامی دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی ازجمله آموزش‌وپرورش برطرف کردن مشکلات وسایل گرمایشی غیراستاندارد مدارس کشور و ایمن‌سازی آن‌هاست.

کد مطلب: ۸۸۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری : ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس از اولویت های آموزش وپرورش است

مراد شجاعی در این رابطه اظهار کرد: یکی از کار های مهم و ماندگاری که درآموزش و پرورش ناحیه یک ری اتفاق افتاده و ادامه دارد بحث عمرانی و پروژه های عمرانی است که در حال حاضر ما دو مدرسه در حال ساخت داریم که تا سال آینده دو تای آن ها تخریب و بازسازی می شود.
او در ادامه عنوان کرد : وسایل گرمایشی اگرچه ممکن است دارای استاندارد اولیه باشند اما بسیاری از آنها برای محیط های دانش آموزی ایمن نیست وسایل گرمایی و بخاری کشور اعم از گازسوز و نفتی باید به وسایل گرمایشی ایمن تبدیل شوند.

شجاعی بیان کرد : مدرسه روستایی سلمان فارسی و ساجدین در خاوران بدون شوفاژ هستند که مشکلاتی در آن دیده شده که تا سال آینده این دو مدرسه که مشکل استفاده از بخاری را دارند درست خواهد شد و همه ی مدارس ناحیه یک گرمایشی ایمنی خواهند داشت.

او یاد آور شد: تأمین فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخوردارهست و ایمن‌سازی مدارس مهم است زیرا که دانش آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی در این مدارس هستند و به رشد و بالندگی می رسند و استعدادهایشان شکوفا می شود.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار