فرماندار ملارد : علیرغم بدعهدی آمریکایی‌ها ، برجام برکات خوبی برای کشور داشته است

ملارد ( پانا) - فرماندار ملارد در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) منطقه از مساجد به عنوان کانون وحدت و همدلی یاد کرد .

کد مطلب: ۸۸۸۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد : علیرغم بدعهدی آمریکایی‌ها ، برجام برکات خوبی برای کشور داشته است

فرماندار شهرستان ملارد در سخنانی اظهار کرد : مساجد نقش پررنگی در حفظ انقلاب داشته و لازم است پس ازگذشت چهاردهه از عمر بابرکت انقلاب از این ظرفیت در جهت هدایت و راهنمایی جوانان به سمت آرمان ها و ارزش های انقلابی استفاده شود.

توکلی کجانی ضمن تشریح دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب افزود : چهل ساله شدن انقلاب نشان از ناکامی دشمن دارد ، دشمنی که فکر می کرد با خروج یک جانبه خود از برجام و ایجاد خلل در اقتصاد کشور می تواند یاس و نامیدی در کشور به وجود بیاورد و این نشان از عزم راسخ مردم و مسئولین در مقابل دشمنان است.

فرماندار ملارد در ادامه به خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد : علیرغم بدعهدی آمریکایی‌ها ، برجام برکات خوبی برای کشور داشته است .

فرماندار ملارد با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم در کشور گفت : دولت تمام توان خود را برای رفاه حال مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه به کار گرفته و با ارائه طرح هایی از جمله واریز کمک های حمایتی به دنبال کاهش برخی از این فشارهااست.

نماینده عالی دولت در ملارد خاطرنشان کرد : همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ۹۸ پروژه در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی ، فرهنگی ، صنعتی ، آموزشی و کشاورزی در سطح روستاها و شهرهای این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار