سرپرست کارشناسی پیش دبستانی شهرستان حمیدیه خبر داد:

برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان پیش دبستانی شهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا) -نوشین جویدراوی گفت: مقوله توانمندسازی معلمان در خصوص تدریس و تبحر در ارائه مفاهیم علمی نیز یکی از اصول مهم پایه های علمی دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۸۸۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان پیش دبستانی شهرستان حمیدیه

او افزود: سریعترین دوره رشد ابعاد شخصیتی انسان دوره کودکی است و اگر آموزش ها و حرکات مناسب در این دوره به کودکان ارائه نگردد، در دوران بعدی همین محرک‌ها تأثیرات کمتری در تغییر پذیری کودک خواهند داشت.
او ادامه داد: دوره ابتدایی یا سال های آغازین زندگی از دوران اصلی شکل گیری شخصیت دانش آموزان است اگر بتوانیم با برنامه ریزی دقیق نسبت به انگیزه و علائق دانش آموزان در مقطع پیش دبستانی و دبستانی با روش های علمی و مورد تایید حرکت کنیم قطعا دانش آموزان خواهیم داشت که عاشق یادگیری و تحصیل خواهند شد.
همچنین مدرس استانی این دوره قاسمی در مورد ،روش های قصه گویی،پانتومیم، اجرای نمایش گروهی ،توسط مربیان به صورت عملی نمایش و قصه گویی در کارگاه اجرا شد، همچنین مباحث روانشناسی کودک، مهارت های اجتماعی کودکان تا هفت سالگی برای آموزش نوآموزان درکلاس برای مربیان تدریس شد.

گفتنی است این کارگاه روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه با حضور سرگروه پایه اول و ۹۰ مربی پیش دبستانی دولتی و غیردولتی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار