رقابت بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز منطقه 4 تهران در مسابقات قرآن، عترت و نماز

تهران( پانا) ، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در عصر حاضر که تمام دشمنان اسلام درتلاش برای بی اعتمادی به سنت ها، بی اعتمادی نسبت به شرایع آسمانی در جامعه ، اعتقاد به خودبسندگی انسان، اعتقاد به خودبسندگی عقل هستند ، وظیفه ما به عنوان متولی تعلیم و تربیت سنگین تر می شود و باید با طرح های و برنامه های متنوع تلاش در تربیت نسل مومن ،موحد، متعهد و مسئولیت پذیر و پیروان راستین پیامبرو اهل بیت علیهم السلام داشته باشیم .

کد مطلب: ۸۸۸۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ۲۵۰۰  دانش‌آموز منطقه 4 تهران در مسابقات قرآن، عترت و نماز

علی گلشن،معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت ونماز منطقه که گفت : این دوره از مسابقات با راه‌یابی بیش از 2500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر برگزیده در مرحله آموزشگاهی برگزار گردید.

گلشن ادامه داد: این مسابقات در بخش‌های آوایی و پژوهشی در رشته‌هایی چون قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و ویژه در محدوده ۵، ۱۰ ، ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان، احکام ، انشای نماز، صحیفه سجادیه ، نهج‌البلاغه ، مرجعیت ، تفسیر و تواشیح و هم‌خوانی به صورت شفاهی و کتبی در دو نوبت صبح و عصر پنج شنبه و جمعه ادامه خواهد داشت .

همجنین وی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از مسابقات را، رشد 20درصدی دانش آموزان در مسابقات قرآن دانست وحضور داوران خِبره که خود از قراء ، حفاظ و مرتلین ممتاز کشوری و بعضاً بین‌المللی می باشند بیان نمود و همچنین افزود نمایشگاه جانبی با هدف آشنایی بیشتر شرکت کننده ها با سبک زندگی اسلامی ،ایرانی برپا می باشد که شامل غرفه‌هایی چون عرضه محصولات قرآنی و حجاب و عفاف، جشنواره غذا های ایرانی و اسلامی ، عطر انتظار ،نمایشگاه کتاب و نمایشگاه کارهای هنری مدارس ویژه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مانند دیوار انقلاب و ... هست.

قابل ذکر است حدوداً ۱۱۰ دانش‌آموز دختر و پسر از منطقه ۴ به مرحله بعدی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شهر تهران راه پیدا خواهند کرد،و مراسم تجلیل از برگزیدگان تا پایان سال تحصیلی برپا خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار