مدیرکل کمیته امداد سمنان خبر داد:

20 پروژه خانه بهداشت روستایی افتتاح می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، 40 واحد مسکونی روستایی در این استان کلنگ‌زنی شد، گفت: 20 پروژه خانه بهداشت روستایی همزمان با دهه فجر در این استان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
20 پروژه خانه بهداشت روستایی افتتاح می‌شود

سیدجواد رضوی، در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر، در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: اکنون با حمایت‌های صورت‌گرفته تقریباً در استان سمنان هیچ یتیم نیازمندی وجود ندارد و ماهانه به هر یتیم مبلغ 360 هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه به همت خیران یتیم بی حامی در استان سمنان وجود ندارد، تصریح کرد: میانگین دریافتی هر یتیم در استان 360 هزار تومان است که علاوه بر آن در موضوعاتی نظیر شب آرزوها، طرح شفا و طرح محسنین این افراد تحت پوشش خیریان کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بابیان اینکه بنا بر مسئولیت کمیته امداد، این نهاد از بدو شکل‌گیری با فعالیت‌های جهادی و عملیاتی خود سعی بر رفع مشکل نیازمندان داشته است، اضافه کرد: مبنای شکل‌گیری انقلاب نیز خدمت به نیازمندان است؛ لذا در راستای آرمان‌های انقلابی، کمیته امداد برای رفع فقر تلاش می‌کند.

رضوی، با عنوان این مطلب که خوشبختانه افراد متقاضی برای ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد استان وجود ندارد، ابراز داشت: با حمایت‌های نمایندگان مجلس، دولت و مردم از کمیته امداد، با وجود شرایط سخت اقتصادی فعلی، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در هیچ سرفصلی در بخش‌های مسکن، جهیزیه و تحت حمایت و وام ضروری پشت نوبتی ندارد.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب ریل‌گذاری بر مبنای حمایت از نیازمندان بوده است و در این مسیر شاهد اقدامات قابل‌توجهی بوده‌ایم، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون استفاده از زر و زور، پیام فطری خود را به دنیا عرضه کرده است که اگر این پیام بدون موانع مخابره شود، همه برابر این پیام فطرت زانو خواهند زد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان تصریح کرد: امروز کسانی که به انقلاب اسلامی گرایش پیدا کردند، افراد بزرگ و جریان‌ساز هستند و این امر نشان از قدرت و صلابت انقلاب دارد.

رضوی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهایی است که پس از انقلاب به‌صورت جهادی و نهادی عمل کرده است، ادامه داد: این نهاد سعی کرد تا تمام وظیفه محوله جمهوری اسلامی را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم تلاش شد تا برنامه‌ها با محوریت انقلاب و عدد چهل تنظیم شود بر همین اساس ۴۰ کاروان ۴۰ نفره به راهیان نور اعزام می‌شوند و ۴۰ واحد مسکونی با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان افزود:: برگزاری جشنواره قرآن و نهج‌البلاغه برای مددجویان روستایی، اعزام 40 تیم خدمت‌رسانی به روستاها از سوی علوم پزشکی، افتتاح 20 پروژه خانه بهداشت روستایی در دهه مبارک فجر، تعهد تجهیز و افتتاح 45 خانه ورزش روستایی، احداث هفت زمین چمن روستایی و احداث و واگذاری 41 زمین و سالن ورزشی روستایی از شاخص‌ترین برنامه‌های این نهاد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار