مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : تحقق 57 درصدی تعهدات خیرین در سال جاری

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: تا کنون 57 درصد از تعهدات خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی از جشنواره سال گذشته تحقق یافته است.

کد مطلب: ۸۸۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل  آموزش و پرورش خراسان جنوبی : تحقق 57 درصدی تعهدات خیرین در سال جاری

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست مشترک مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با اعضای دبیرخانه ستاد مرکزی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی تصریح کرد: در بیستمین جشنواره خیرین نکوکار پرداخت 211 میلیارد و 491 میلیون ریال برای امر مقدس مدرسه سازی تقبل کردند.

وی، با اشاره به آغاز عمیات 95 طرح آموزشی و پرورش از محل تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال جاری ادامه داد: از این تعداد 20 طرح به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خرسان جنوبی از با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس، ابراز داشت: این جشنواره اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود.

واقعی، از مشارکت و فعالیت 640 خیر حقیقی و 43 خیر حقوقی در خراسان جنوبی خبر داد و ابراز داشت: تعداد 11 نفر از خیرین در مجمع خیرین مدرسه ساز استان عضویت داشته و وظیفه نظارت و هماهنگی امور بین آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و خیرین نیکو کار را بر عهده دارند.

او از خیران به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: بی شک بخش قابل توجهی از فضاهای اموزشی استاندارد در استان خراسان جنوبی ثمره همت خیرین مدرسه ساز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار