رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف :۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان خوسف برگزار می شود

خوسف(پانا) ـ رئیس اداره ورزش وجوانان خوسف از برگزاری چهل برنامه ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و افزود : مهم ترین برنامه میزبانی مسابقات کاراته شرق کشور است.

کد مطلب: ۸۸۸۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف :۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان خوسف برگزار می شود

فاطمه چهکندی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف اظهارکرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان بسیاری است که با نثار خون وجان خود و با تکیه بر نیروی اخلاص و ایمان توانستند درخت تناور انقلاب را به چهل سالگی برسانند واکنون وظیفه تک تک افراد جامعه ومسئولان است که از این انقلاب محافظت کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان از برگزاری برنامه هایی متناسب با ایام فاطمیه از قبیل برگزاری مراسم زیارت عاشورا و عزاداری در رثای حضرت فاطمه (س) وهمچنین برنامه های فرهنگی از قبیل شرکت در مراسم دوازده بهمن وبیست ودوم بهمن ماه و برگزاری کارگاههای آموزشی در بحث آسیب های اجتماعی خبر داد.

او بیان کرد: برنامه های ورزشی از جمله برگزاری همایش های پیاده روی،جشنواره ورزشی بانوان شاغل و غیر شاغل، کوه روی عمومی، جشنواره بازی های بومی محلی در روستاها، مراسم جشن های پهلوانی و زورخانه ای در گود زورخانه روستای نصرآباد وتقاب و شهر خوسف و مسابقات مختلف ورزشی شامل مینی گلف، پینگ پنگ، دارت فوتسال، والیبال پیش بینی شده است.

چهکندی نژاد با بیان اینکه برای مسابقات کاراته شرق کشور که به میزبانی خوسف برگزار خواهد شد، بیان کرد: پیش بینی می شود استانهای خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی ، سمنان، یزد، کرمان حدود ۲۵۰ ورزشکار شرکت کنند.

او از اجرای طرح استعدادپروری هر روستا یک رشته ورزشی در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: هدف اجرای طرح رشد و شکوفایی استعدادهای ورزش در روستاها فاقد زیرساخت های ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: از ابتدای سالجاری در شهرستان خوسف ۱۲ جشنواره و ۵۲ مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار