مدیر آموزش و پرورش آذرشهر: تربیت تک بعدی آسیب زا است

لزوم توجه به برنامه های پرورشی در مدارس

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش آذرشهر بر اجرای برنامه های متنوع پرورشی در مدارس برای شاداب سازی فضای مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش آذرشهر: تربیت تک بعدی آسیب زا است

بهزاد بالازاده در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی خبری و دوره آموزش و توانمندسازی مربیان پیشتاز منطقه آذرشهر و ایلخچی در سالن اجتماعات مدرسه شاهد شهید اسدی آذرشهر با اشاره به شش ساحت تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: " در این سند به تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان تاکید شده است برای این که تربیت تک بعدی آسیب زا خواهد بود".

وی ادامه داد: " در این سند، راهکارهای مختلفی برای برنامه های پرورشی مدارس ارایه شده است که یک بخش آن توجه به شادابی و شاداب سازی مدارس است که فعالیت های سازمان دانش آموزی می تواند این امر را در مدارس محقق کند".

مدیر آموزش و پرورش آذرشهر با بیان این که متاسفانه برخی تصورات نادرست از شادابی دارند، ادامه داد: " ما سعی داریم تا شادابی را به خانواده ها تزریق کنیم برای این که معتقد هستیم خانواده سالم ، فرزند سالم را تربیت خواهد کرد".

بالازاده با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی دانش آموزان گفت: " برنامه های اجرایی در مدارس باید بتواند با آموزش مهارت های لازم دانش آموزان را برای آینده آماده کند".

رییس آموزش و پرورش ایلخچی نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: " انسان همیشه و در همه جا باید تقوای الهی را رعایت کند".

علی سلطانی در ادامه با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: " بشر همواره باید در حال یادگیری و همچنین اموزش آموخته های خود به دیگران باشد".

دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی برای 50 نفر از دانش‌آموزان مستعد و علا قمند به حرفه خبرنگاری به همت خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی و با تدریس بیتا غضنفر اقدم سرپرست خبرگزاری پانا استان و مسعود سپهری نیا عکاس پانا و صدا و سیمای استان در آذرشهر برگزار شد.

دوره آموزشی مربیان پیشتازان مناطق آذرشهر و ایلخچی نیز در قالب دوره ضمن خدمت 24 ساعته برای مربیانی که در سامانه Pishtaz.irsto.ir ثبت نام کرده و گروه تشکیل داده انددر پنج تخصص هویت، امداد و نجات، گره و پروژه، فریادهای شادی و مخابره و جهت یابی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار