مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

مبنای تمامی تحولات در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سند تحول بنیادین که سند اصلی نظام آموزشی است مبنای تغییر و تحولات در این نهاد است.

کد مطلب: ۸۸۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مبنای تمامی تحولات در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

ابراهیم محمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی که در آموزش و پرورش استان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: آموزش و پرورش خانه دوم تمامی شهروندان استان است و رسالت سنگینی در برابر امر به معروف و نهی از منکر دارد.

ویبا بیان اینکه این نهاد با ظرفیتی مضاعف در راستای ترویج معروفات فعالیت می کند، اضافه کرد: سند بالادستی آموزش و پرورش در نظام آموزشی سند تحول بنیادین است که مبنای تغییر و تحولات در این نهاد است و دراین سند این نهاد به عنوان اصلی ترین و بزرگترین دستگاه متولی تعلیم و تربیت عمومی کشور مطرح شده است.

محمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش تعالی بخش فرهنگ عمومی جامعه براساس قوانین و اصول نظام اسلامی است، اظهار داشت این نهاد ماموریت دارد بر پایه یکسری برنامه ها با اولویت قرار دادن تربیت، دانش آموزان را که آینده سازان این نظام هستند به حیات طیبه برساند و این ماموریت مهم جایگاه و قداست این نهاد را در کشور نشان می دهد.

محمدی با بیان اینکه رویکرد تمام برنامه های ارائه شده در این نهاد تربیتی است اضافه کرد: 10 چرخش تحول آفرین برای این نهاد بیان شده که اولین چرخش چرخش از یک نهاد علمی آموزشی به یک نهاد تربیتی و مولد سرمایه انسانی است و آموزش در اختیار تربیت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار