مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مطرح کرد:

آسفالت ۴۰۸ آموزشگاه در سطح شهر مشهد با مشارکت آموزش و پرورش استان و شورای شهر مشهد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به همراه عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد از کارگاه ها و آسفالت فضای هنرستان امام حسن عسگری (ع) در آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آسفالت ۴۰۸ آموزشگاه در سطح شهر مشهد با مشارکت آموزش و پرورش استان و شورای شهر مشهد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در جمع همکاران هنرستان امام حسن عسگری (ع) گفت: هدف ما ایجاد اشتغال در آینده و رفع بیکاری است و برای رسیدن به این مهم باید به توسعه هنرستان ها در رشته های کارآفرین پرداخته و از توسعه بش از حد رشته هایی که زمینه ساز اشتغال زایی نیست، بپرهیزیم.

وی گفت: در بحث تخصیص نیروهای کارآمد به هنرستان ها، با توجه به شرایط موجود و کمبود شدید نیروی انسانی، چاره ای جز استفاده از نیروهای حق‌التدریس و تعدیل کادر اجرایی مدارس و هنرستان ها و بالا بردن آمار کلاس های درس نداشته‌ایم.

خدابنده شرایط کمبود نیروی انسانی را در سال آینده سخت تر دانست و گفت: در سال های آینده با استخدام نیروهای جدیدی که در دانشگاه تربیت معلم مشغول به تحصیل هستند، معضلات و مشکلات کمبود نیروی انسانی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از اجرای یک طرح مشترک با شورای شهر مشهد خبر داد و گفت: در یک طرح مشارکتی بین آموزش و پرورش و شورای شهر مشهد ۴۰۸ مدرسه در سطح شهر و خصوصا در حاشیه شهر، آسفالت شد و امیدواریم که این تعاملات بیشتر شود تا مدیران ما از ذغدغه های نوسازی و تعمیرات مدارس خارج شده و به امر تعلیم و تربیت با کیفیت بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار