دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش طرقبه شاندیز برگزار شد

طرقبه شاندیز(پانا) - مدیرآموزش و پرورش طرقبه شاندیز بهترین امر به معروف در دستگاه تعلیم و تربیت را اهتمام به منش معلمی دانست و بیان کرد: تمام مصادیق امر به معروف (آراستگی، اخلاق، متانت و سعه صدر) در منش معلمی شکل می گیرد.

کد مطلب: ۸۸۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش  طرقبه شاندیز برگزار شد

باحضورمعاونین،کارشناسان مقاطع و نمایندگان مدیران دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش شهرستان در دفتر مدیرآموزش و پرورش طرقبه شاندیز برگزار شد.

رضا رفسنجانی؛مدیرآموزش و پرورش طرقبه خاطر نشان کرد: عجین کردن دانش آموزان با فرهنگ قرآن ،عترت و نماز و توسعه این فرهنگ یکی از راه های تبدیل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت ها است

وی ادامه داد: بهترین امر به معروف در دستگاه تعلیم و تربیت را اهتمام به منش معلمی دانست و بیان کرد: تمام مصادیق امر به معروف (آراستگی، اخلاق،متانت و سعه صدر)در منش معلمی شکل می گیرد. آنچه در کسوت و جایگاه معلمی باید مد نظر قرار گیرد داشتن منش معلمی است.

رفسنجانی عنوان کرد: در امر به معروف و نهی از منکر نباید صرفا به مباحث نظری پرداخت؛ گاهی باید به علت ها و گاهی به معلول ها توجه داشت.

وی به فضای مجازی هم به عنوان یک فرصت اشاره داشت و هم به عنوان یک تهدید و افزود: ما باید در این فضا به عنوان متولیان عرصه تعلیم و تربیت اقدام به تولید محتوا و داده های نو آورانه و خلاقانه کنیم تا بتوانیم تهدید ها را تبدیل به یک فرصت سازیم.

رفسنجانی اشاعه فرهنگ مطالعه و تحقیق را یکی از راه های اثر گذار امربه معروف و نهی از منکر دانست.

این مقام مسئول ادامه داد: نهی از منکر علاوه بر وظیفه عمومی یک کار شخصی است و نیاز به کارشناسی علمی،روانی،اجتماعی و هنری دارد.

وی بیان کرد:آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید از دانشمندان،متفکران و دلسوزان جامعه باشند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش طرقبه شاندیز بایگانی و کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر را مساوی با انحطاط جامعه دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار