همه جزییات دومین جشنواره کشوری ورزش‌های همگانی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) _ معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد دومین جشنواره کشوری ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان، با حضور ۶۶۰ نفر از دانشجومعلمان، گروه دختران در ۳۱ تیم و گروه پسران در ۳۵ تیم در ۶ رشته ورزشی در پردیس نسیبه از پنجم بهمن برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
همه جزییات دومین جشنواره کشوری ورزش‌های همگانی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و قائم مقام رئیس عالی دومین جشنواره کشوری ورزش‌های همگانی دختران و پسران دانشگاه فرهنگیان گفت: دومین جشنواره کشوری ورزش‌های همگانی دختران و پسران همزمان با فرارسیدن دهه فجر به همت اداره کل تربیت‌بدنی و مدیریت امور پردیس‌های استان تهران در پردیس نسیبه در رشته‌های متنوع ورزشی برگزار می‌شود.
معصومه علی‌نژاد افزود: برنامه‌ها و رشته‌های متنوع ورزشی در دهه فجر امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در استان تهران با حضور اکثریت دانشجومعلمان از پنجم بهمن ماه آغاز و تا یازدهم بهمن ماه ادامه دارد.
او با تشکر از حمایت‌های رییس دانشگاه فرهنگیان در ارتقا و توسعه ورزش همگانی در دانشگاه فرهنگیان گفت: در سالهای ‌اخیر ورزش همگانی رشد قابل توجهی در دانشگاه داشته و مقام نیز کسب کرده است.
علی‌نژاد هدف از برگزاری این جشنواره را، جامعه عمل پوشاندن به دستورات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن و علمی کردن بازی‌های بومی و محلی و ایجاد پویایی در جوانان دانست و افزود: دانشجو معلمان جوان به عنوان سفیران تعلیم و تربیت که مسئولیت خطیری برای متعالی کردن ارزش‌ها در حوزه تعلیم و تربیت بر عهده دارند با برگشتن به استان‌های خود و در طول مدت تعلیم و تربیت خود، دانش‌آموزان را با این ارزش ها آشنا می‌کنند.
او با بیان اینکه کمیته اجرائی ورزش‌های همگانی در دانشگاه فرهنگیان با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رویکرد وزارت ورزش و جوانان نگاهی مبتنی بر دانش و تخصص را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: امید است با حضور کارشناسان خبره و ناظرین با تجربه و آگاه، شعار "دانشجو معلم، ورزیدگی جسم، نشاط و شادابی" را اجرایی کنیم.
معاون دانشجویی درخصوص تعداد نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات، گفت: ۳۱۰ نفر از دختران با ۳۱ تیم و ۳۵۰ نفر از پسران در ۳۵ تیم از ۳۱ استان برای حضور در این رقابت‌ها، اعلام آمادگی کرده‌اند و عازم تهران می‌باشند که برای امسال با توجه به اعلام آمادگی دانشجویان رشته‌های پرتاب بسکتبال، هفت سنگ، فریزبی، شوت به هدف، طناب زنی، آمادگی جسمانی در نظر گرفته شد.
اوگفت: تعداد۱۴۰نفر به عنوان مربیان، سرپرستان وعوامل فنی حضور دارند.
علی نژاد با بیان اینکه بیشتر مشکلات و معضلات فرهنگی را می توان با کمک ورزش حل کرد خواستار توجه بیشتر جامعه و مسئولین به مسائل ورزشی و فرهنگی دانشجومعلمان شد و ادامه داد: باید یک دانشجومعلم ورزشکار، الگوی اخلاقی جامعه در راستای سلامت و ریشه کن کردن اعتیاد و حل مشکل دخانیات در کشور و بین خانواده ها و بخصوص جوانان باشد.
واو گفت: : در این نوع از مسابقات، هدف انتخاب برنده و یا بازنده نیست بلکه شایسته ترین تقدیر باید از دانشجومعلمان ورزشکاری انجام شود که اخلاق ورزشی را سرلوحه کار و فعالیت های خود قرار میدهند.
قائم مقام رئیس عالی دومین جشنواره کشوری ورزش های همگانی، افزود: تاکنون پیش از چند جلسه در خصوص آمادگی همکاران و عوامل اجرائی و فراهم نمودن شرایط لازم توام با آرامش و امنیت در دستور کار بوده و برگزار شد.
او افزود: تمامی امور مربوط به بخش اسکان، تغذیه، ایمنی سالن ها، نور، وسایل گرمایشی، ورود و خروج و پذیرش دانشجومعلمان، هماهنگی با ناظران و کارشناسان، داوران، مهمانان افتتاحیه و هماهنگی با عوامل اجرائی و فنی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: کارت شرکت در مسابقات و بیمه ورزشی معتبر برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
او همچنین گفت: آلبوم ورزشی دختران و پسران جهت تکمیل اطلاعات توسط دانشجومعلم تدوین و به استان ها ارسال و در سایت دانشگاه نیز بارگذاری شد.
در این دوره از مسابقات، رشته‌های ورزشی بومی محلی قبلا در سطح استانی انجام شده و اکنون ورزشکاران به مرحله فینال رسیده‌اند که از همه همکاران ارجمنددر استان ها قدردانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار