مهلت ثبت‌نام در انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش تمدید شد

تهران (پانا) _ قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام در انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام در انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش تمدید شد
به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش، امیر علی نعمت‌الهی اظهار کرد: با توجه به استقبال فرهنگیان جهت شرکت در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش برای تعیین سه نفر از نمایندگان معلمان و مدیران مدارس به عنوان اعضای شورای عالی آموزش و پرورش مهلت ثبت نام در انتخابات یاد شده تا ساعت 20 روز جمعه 13 بهمن 1397 تمدید شده است.

رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش به آغاز ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات از 29 دی ماه اشاره کرد و افزود: مدیر، معاون، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مشاور، مربی، استادکار وسایر فرهنگیانی که واجد شرایط لازم هستند می‌توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند .

او ادامه داد: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه کار بین 12 تا 31 سال از شرایط داوطلبین است و افراد می‌توانند از دو روش؛ ورود به سایت https://home.sinarubik.ir/ و همچنین نصب اپلیکیشن سینا از طریق پرتال رسمی وزارتخانه به آدرس http://medu.ir/fa بر روی تلفن همراه و استفاده از این برنامه و ورود به پنل انتخابات شورای عالی اقدام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار