اردوی تجربه گردانی مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه طرقبه و شاندیز در جزیره کیش برگزار شد

طرقبه شاندیز (پانا) - کارشناس متوسطه اول اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز در گفتگو با خبرنگار پانا دستاوردهای اردوی تبادل تجربیات آموزشی و تربیتی مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه طرقبه و شاندیز را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی تجربه گردانی مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه  طرقبه  و شاندیز در جزیره کیش برگزار شد

مهدی نصر آبادی گفت: اردوی تجربه گردانی مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه طرقبه و شاندیز در جزیره زیبای کیش با حضور ۲۵ نفر از مدیران مدارس از تاریخ 26 دی الی 29 دی در جزیره کیش برگزار شد.

درچهار روز بیادماندنی در این سفر زیبا و خاطره انگیز، ضمن برگزاری جلسات روزانه در سالن همایش های هتل رویان قائم و تشریح طرح و برنامه های جدید آموزشی ، در رابطه با مشکلات و چالش های مدارس متوسطه شهرستان تبادل نظر و هم اندیشی شد.

در این سفر، مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس متوسطه اول اداره در یکی از آموزشگاه های نمونه دولتی بعثت کیش حضور یافتند که ضمن استفاده از ایده های جدید آموزشی مدیر و همکاران آموزشگاه ، از بخشهای متعدد آموزشی و پرورشی مدرسه بازدید انجام شد.

لازم به ذکر است حامد، مدیر آموزشگاه بعثت کیش، ضمن بهره گیری از آموزش ها و وسایل کمک آموزشی روز دنیا و همچنین ایجاد محیطی شاد در مدرسه، از آموزش و پرورش طرقبه و شاندیز با ۴ آموزشگاه ممتاز کشوری در برنامه تعالی که حدود یک سوم مدارس ممتاز خراسان رضوی را از آن خود کرده است به عنوان سرآمد و پیشروی برنامه تعالی در استان و کشور یاد کرد. ضمنا در طول سفر نیز از اماکن تاریخی و توریستی بازدید به عمل آمد و با گشت دور جزیره سفر تجربه گردانی مدیران متوسطه پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار