بازدید مشترک پادشاه، ملکه و‌ رئیس کنگره نمایندگان اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه فیتور

تهران (پانا) - فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری مادرید (فیتور) از غرفه جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مشترک پادشاه، ملکه و‌ رئیس کنگره نمایندگان اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه فیتور

فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری مادرید (فیتور) که امروز با حضور کارآفرینان و تورگردانان فعال در حوزه گردشگری افتتاح گردید، به همراه خانم لتیسیا ملکه این کشور ، خانم آنا پاستور، رئیس کنگره نمایندگان این کشور، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و برخی از مقامات گردشگری اسپانیا از غرفه جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بازدید کردند.

پادشاه اسپانیا در این بازدید، گفتگوی کوتاهی با جناب آقای مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جناب آقای قشقاوی، سفیر کشورمان در اسپانیا داشتند. ایشان ضمن اظهار خوشحالی از حضور در غرفه ایران، به سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی ایران به عنوان یک‌کشور بزرگ اشاره کرد و با توجه به اجرای موسیقی زنده محلی به هنگام حضور وی، علاقمندی خود را به موسیقی ایرانی ابراز نمود.

جناب آقای مونسان، نیز ضمن خوشامدگویی به پادشاه و تشکر از حضور ایشان و همراهان در غرفه ایران، توضیحات کوتاهی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران ارائه نمود. طی این بازدید، به رسم یادبود یک تخته تابلو فرش منقش به تصویر پادشاه و ملکه به پادشاه تقدیم گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار