تقدیر ویژه از آموزش و پرورش شهر تهران دربین 45دستگاه اجرایی کشور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرتهران گفت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از برنامه‌های اصلی شهر تهران است و ما تلاش داریم این برنامه ها را در بین دانش آموزان با توجه به سند تحول بنیادین نهادینه کنیم. کسب این موفقیت ارزشمند را به همه همکاران و دانش آموزان صمیمانه تبریک عرض می کنیم .

کد مطلب: ۸۸۸۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر ویژه از آموزش و پرورش شهر تهران دربین 45دستگاه اجرایی کشور

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در گردهمایی دستگاههای اجرایی دبیران ستاد اقامه نمازکشور در شهر مقدس مشهد حضور یافته بود اعلام کرد: به حول قوه الهی و مساعدت همکاران و تلاش و اهتمام همه همکاران در اداره کل و مناطق و مدارس اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران موفق به تقدیر ویژه در بین بیش از 45 دستگاه اجرایی کشورشد و تقدیر ویژه را از رییس ستاد اقامه نماز تهران حجت الاسلام قندی دریافت کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرتهران خاطرنشان کرد: حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از برنامه های اصلی شهر تهران می باشد و ما تلاش داریم این برنامه ها را در بین دانش آموزان با توجه به سند تحول بنیادین نهادینه کنیم. کسب این موفقیت ارزشمند را به همه همکاران و دانش آموزان صمیمانه تبریک عرض می کنیم .

معاون پرورشی شهر تهران تصریح کرد: یکی از برنامه های اساسی حوزه معاونت پرورشی تعمیق آموزه های دینی مبتنی بر سه منشور نورانی قرآن، عترت و نمازمی باشد که مبتنی بر ویژگیهای جسمی و رشدی می باشد. امیدوارم این فرهنگ را در بین دانش آموزان گسترش دهیم و جامعه ای آرام و با نشاط داشته باشیم. این موفقیت ارزشمند را خدمت کلیه همکاران و دست اندرکاران صمیمانه تبریک می گوییم که حاصل تلاش و اهتمام جدی دست اندرکاران می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار