صید لو : همه خود را نقددرونی کنیم و چهل سال بعد نیاییم و نگران تراکم کلاس و ساخت و ساز فضاهای آموزشی باشیم

اسلامشهر( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت : نسبت دانش آموز به معلم در کشور یک به چهارده و در شهرستانهای استان تهران یک به بیست و سه است ودرنتیجه زحمات معلم ما و کیفیت آموزش دادن او موثر خواهد بود.

کد مطلب: ۸۸۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
صید لو : همه خود را نقددرونی کنیم و چهل سال بعد نیاییم و نگران تراکم  کلاس و ساخت و ساز فضاهای آموزشی باشیم

محمد صیدلو در همایش هم اندیشی مدیران و معلمین آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد : چهل سال از انقلاب اسلامی با شکوه ما گذشت و ماعلیرغم همه مشکلات با شادی و سرور جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار خواهیم کرد .

او در ادامه افزود : نکته مهم در رابطه با چهل سالگی انقلاب این است که همه مسئولین به عقب برگردیم و ببینیم چه کارهایی را باید انجام میدادیم که ندادیم و خود را نقددرونی کنیم و چهل سال بعد نیاییم و نگران تراکم و ساخت و ساز فضاهای آموزشی باشیم .

او با اشاره به تراکم کلاسهای دانش آموزی بیان کرد : در کل کشور عدد تراکم 24 نفر و در شهرستانهای تهران عدد سی و دورا تجربه می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد : من به عنوان مدیری که بر پژوهش علمی و آگاهی عمل می کند ، متعهد می گردم که تصمیم های درست اتخاذ کنیم و گرفتاری برای کشور درست نکنیم .

صیدلو تصریح کرد : نسبت دانش آموز به معلم در کشور یک به چهارده و در شهرستانهای استان تهران یک به بیست و سه است و معلم ما با تمام زحمت خود در کلاس 40نفره کیفیت آموزش دادن او تحت تاثیر قرار خواهد گرفت .

او خاطر نشان کرد : همگان باید بدانیم هر آنچه در آموزش و پرورش هست در کلاس نخواهد بود و صبحگاه و سر صف ایستادن را نیز داریم وسعی کنیم در فضای بدون سانسور سخنان خود را بزنیم و ایرانی را بسازیم که بعد از چهل سال افسوس این زمان را نخوریم .

/خبرنگار : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار